Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3143808
eelke schreef: Nut  :biggrin2: Ik heb Gijs, die is daar voor gefokt  8)
Komt die toch nog een keer van pas  :biggrin2:

Wat zit er voor water achter die dijk dan?
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#3143811
Ook hier is het flink heftig ( hooge Zwaluwe )
Wat een spookweer zeg, bah. Hoop dat de schade aan de stallen mee gaat vallen.

Succes samantha!
Door smulpaap
#3143812
Hier nog droog , maar om te ploffen . De baas is net met de soos weg voor het laatste rondje , kan nu nog droog
Door eelke
#3143813
Angelique schreef: Komt die toch nog een keer van pas  :biggrin2:

Wat zit er voor water achter die dijk dan?
Er is daar heul geen dijk. Dus das op zich apart. Hoewel er ook overstroming staat, dat lijkt me op zich niet raar gezien wat er valt. Maar dat klinkt wat minder spectaculair.
We hebben natuurlijk best wat water hier, maar volgens mij niet zo maar doorbreekbare dijken...of de oesterdam moet stuk zijn en dat er dan storm komt, maar dat zal nu wel niet zo zijn  :biggrin2:

Ben wel blij dat ik stalen guppen heb wat dat betreft. Ik loop hier al 1,5 uur te piepen, te gillen en te drentelen, maar zullie hier liggen gewoon relaxt te slapen. Niks aan de hand. Ik ben net echt ff onder een dekentje gekropen want het ging wel echt heel hard.

Rust lijkt nu wel wat wedergekeerd.
Door Ruisje
#3143821
Wij zitten nog buiten. Graadje of 26 schat ik, geen zuchtje wind en geen druppel regen. Nog wel benauwd...
Door eelke
#3143822
Echt mega veel 112 meldingen hier voor wateroverlast. Meer dan 20 straten zo te zien.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3143825
Ruisje schreef: Wij zitten nog buiten. Graadje of 26 schat ik, geen zuchtje wind en geen druppel regen. Nog wel benauwd...
Ik kom ook net pas naar binnen. Wel wind hier, de hele dag al, maar meer ook niet. en aan de buienradar te zien zal het ook wel zo blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door