Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door calimero_a
#2734122
brrrrrrrrrrrrrrrr koud koud koud... het is hier 14 graden, sokken en pantoffels aan, dikke trui aan, onder een deken en nog vinden mijn gewrichten het koud.

Ik wil weer 35 graden  >:(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2734171
Hier ook koud en regen. Ik klaag niet want heb tuinplantenwatergeefcorvee bij de buren die op vakantie zijn. Daar ben ik nu mooi vanaf.  :biggrin2:
Door Nynke
#2736612
Wat een heerlijke dag vandaag !!!  Zalige temperatuur, prachtige wolkenvelden, niks meer aan doen !!!  8)
Door eelke
#2736618
Nynke schreef: Wat een heerlijke dag vandaag !!!  Zalige temperatuur, prachtige wolkenvelden, niks meer aan doen !!!  8)
Geef ik je groot gelijk in!
Door Lil
#2736754
Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!

Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!  :D :D :D
Door millyckk
#2736755
Ik ben d'r ook blij mee: 36 graden en een pas geopereerde hond met een dubbele vacht was toch wel een tikkie stressen ondanks de airco ::)
Door charmed
#2736762
Lil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!

Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!  :D :D :D
Helemaal mee eens, het mooiste weer van de wereld :)
Door Lil
#2736897
charmed schreef: Helemaal mee eens, het mooiste weer van de wereld :)
Was het niet voor de honden dan wel voor mij. Ik ben met dit weer op mijn aller aller beste wat betreft humeur en wat betreft lichaam. Krijg dan altijd zin om dingen te gaan doen.  :D :D :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2736899
Lil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!

Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!  :D :D :D
en hier ook een blij mens met dit weer!  :D :D :D :D :D :D
Door charmed
#2736975
Lil schreef: Was het niet voor de honden dan wel voor mij. Ik ben met dit weer op mijn aller aller beste wat betreft humeur en wat betreft lichaam. Krijg dan altijd zin om dingen te gaan doen.  :D :D :D
Ik normaal ook, maar nu even een paar dagen rustig aan doen i.v.m. de val. Ga morgen weer volop lekker van alles doen. Had behoorlijk auw overal :)
Door eelke
#2736988
Ik ben ook behoorlijk opgeknapt! Ik heb de afgelopen 5 dagen meer gedaan dan de 5 weken ervoor ;) mede omdat ik van het ziekenhuis groen licht had om meer te gaan doen en dan maar pijnstillers te slikken. Straks lekker weer naar het bos, maar verder ook al thuis opgeruimd én om boodschappen geweest zonder nu total loss te zijn :) jippie!
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2737105
Lil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!

Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!  :D :D :D
Helemaal mee eens, voel me stukken beter in mijn vel met dit weer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2737120
hannabelgje schreef: Wow heftige stortbui ineens. .:o:o
Hier ook, dat betekent vanavond geen sproeicorvee!
Door hannabelgje
#2737248
En in de tweede heftige stortbui zaten zoë en ik. Binnen twee seconden tot op de huid nat. Ben maar lekker in bad gegaan toen ik weer thuis was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door