Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2729636
eelke schreef: Ik snap ook niet dat ze die niet gewoon van plastic maken.


Net als kartonnen lollystokjes  :puke:
Ja ik snap dat ook niet. Zo vies!!
Net lekker mijn eerste biertje gedronken. Jummie.
Door keetje
#2729642
Hitam schreef: Ik ga dood, het is hier 31 graden in de winkel. Gelukkig is het achter koeler. En er komt ook geen kip, ze zijn wel wijzer.
Ben ik blij dat we er gisteren waren, toen was het nog prima te doen! ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2729648
buiten is het kwik gestegen tot 37,5
hierbinnen tot 27,7...
Mob aircootje aangezet. Lekker herrie! Ach ja ze zijn alle 3 rustig gaan liggen.
Dalijk soep eten dat wordt zweten!!!
Door eelke
#2729695
Het is echt warm voor die beren he...  :-\

Zelfs mijn laptop heeft het warm, ik heb er maar even een koelelement onder gedaan  :o
Door miik
#2729699
eelke schreef: Zelfs mijn laptop heeft het warm, ik heb er maar even een koelelement onder gedaan  :o
Ik heb de mijne op 2 blokjes gezet, want ook hier ging het niet helemaal goed...

Met mij trouwens ook niet- pffff....- ik ben NIET gemaakt voor dit weer !
Ik vind winter echt heerlijk, kan mij niet koud genoeg, niet lang genoeg....
Maar dit... nee, dat trek ik slecht  :-X
Door calimero_a
#2729722
hannabelgje schreef: Zoë wil uit. :-\
Net ff met de dames naar buiten, Danka vindt het lekker en wilde wild gaan spelen, maar zwemmen wil ze dan weer niet (ieuw... dan word ik nat). Luna wilde wel graag even spelen met de staff van de buren, maar ze ruikt nog iets te lekker (net loops geweest) dus dat deden we ook maar niet. Nu ligt het voor del op het balkon te kijken naar de buurkinders die met water spelen  :) :)

Ik vind het nog steeds heerlijk, geniet met vólle teugen en ik heb de hele dag nog géén pijn gehad in m'n gewrichten/spieren. Ik wist echt niet meer hoe dat was, wat heerlijk! Dus ik blijf lekker wat rondprutsen en nog wat meer poetsen want morgen veel visite. Parnerlief ligt te smelten op de bank voor de ventilator (en net vond Luna dat ze er wel bij op schoot kon, lekker warm  ;D ;D ;D ;D)
Door Anneloog
#2729746
Hier net boel open gegooid en wat gesproeid en dan vooral mijn voeten hahaha.
pff wat een hitte gelukkig binnen nog maar 28 graden en ventilator ging vanochtend kapot dus ben best trots dat we temp zo 'laag' hebben weten te houden aqua kamertje is zelfs het beste qua temp 26 a 27 graden nu zonder extra fratsen qua koelen.
Zag wel dat vijvers erg waren verdampt dus die braaf bijgevuld en nu mag het weer gaan waaien want nu wind stil en das echt klef en warm en geen regen wolkje te vinden dus ik vrees met grote vrezen dat Harderwijk weer de dans ontspringen gaat.
Door andrevanes
#2729748
Veel te warm om te werken.
Mijn vakantie begint pas de 12de. Je voelt het zweet langs je lijf stromen.
Ik zit met een hond die een hekel heeft aan water, dus het strand is nu ook niets voor haar.
Gisteren heb ik een koelmat voor haar binnen gehad en daar vertikt ze ook om daar op te gaan liggen.  >:(
Nu heeft ze dan de hele dag een koelband om haar nek hangen.
Door TMG1961
#2729754
Net de planten in tuin royaal van water voorzien en onder alles open gezet. Binnen is het ondanks alles potdicht houden toch nog 29 graden en slaapkamer is 35 graden. Buiten nog altijd 30+ met een heel klein zuchtje wind.
Door charmed
#2729761
De dames worden hier vierdubbel gekoeld, met homeopathie en 2 verschillende chinese kruiden en de airco aan, ze liggen allemaal voor pampus en als ze wakker zijn, zijn ze helemaal de draad kwijt. Gelukkig daar ook al wat voor gegeven, na dik 12 uur ijsberen was ik er een beetje gaar van. Zelf dus ook niet geslapen. Prudence heeft me vannacht zelfs van de bank geduwd :( Werd ineens wakker doordat ik van de bank viel. Ze zijn nu rustiger in hun hoofd, maar schrikken overal nog wel van (door de warmte). Tja hun grootste probleem is het regelen van hun lichaamstemperatuur :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door