Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2729394
koekje schreef: @lil: Baasjes missen lijkt mee te vallen, ze heeft het hier goed naar d'r zin en is dol op Ot en Sien (is niet wederzijds). Energie niet kwijt kunnen klinkt wel logisch. Als ze naar het bos gaat, moet ze wel (veel) hijgen en wordt de tong langer en ik vind dat maar eng. Dus krijgt ze overdag weinig tot niets te doen en krijgt ze 's nachts een grote ronde los extra.
Dan heb je dus exact hetzelfde probleem als ik nu met Jones heb. Inderdaad anders maar koekjes in een bak water of gewoon zo in huis verstoppen en laten zoeken.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2729396
Nah, het is hier 31 graden binnen, dus ze krijgt voorlopig alleen rust.
Door Cathelijn
#2729399
We mogen straks een uurtje eerder naar huis vanwege de warmte. Vooral voor mijn collega's in de productie, daar is het bijna niet te doen.
En wij op kantoor moeten dus de airco uit en de hete auto in  8) Maar ik ga wel  :biggrin2:
Door keetje
#2729403
Net even de weekboodschappen gedaan en naar de Welkoop geweest, wat ben ik blij met de airco in de auto.
Het is nu op de dak thermometer buiten 35,2 en we moeten vanmiddag naar het GGZ voor een ellenlange bespreking, ik hoop dat ze daar airco hebben anders gaat het een erg kort gesprek worden. 8)

Net een kerstliedje op radio gelderland. :D ;D
Laatst gewijzigd door keetje op vr 02 aug 2013, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door calimero_a
#2729424
ik geniet, ik beschouw dit weer maar als een te vroeg verjaardagscadeautje, want morgen hebben ze het over 20-23 graden  :'(

Maar vandaag geniet ik met volle teugen!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2729426
Het is best warm  ::) net door m'n rug gegaan, dus pijnstillertje erin en maar lekker onderuit met het Ipadje in een stoel hangen.
Door TMG1961
#2729427
Als het bestond liet ik me spontaan naar de zuidpool beamen. Ik voel de hitte echt vanuit m'n lichaam naar buiten komen.
En zelfs met deze hitte doen m'n gewrichten pijn..dus geef mij dan maar 21 graden.
Gebruikersavatar
Door renate1982
#2729429
ChantalKrijn schreef: Tyke ligt ook te bakken in de zon. Bullen houden toch niet van warm weer?  :o
Dan heb ik vast kruisingen :biggrin2: hier ook 2 die regelmatig liggen te bakken.

Ik ben maar naar binnen gevlucht, de zon schijnt nu pal in me tuin. 34 graden in de schaduw.
Binnen is het nu 25 graden valt nog mee dus.
Door hannabelgje
#2729433
Ik zou logeerhond een mensenwaterijsje geven. Dat wordt hier erg op prijs gesteld en voor een keertje kan dat vast niet veel kwaad.
Hier nu bij het weerstation 32 graden. In de tuin is het een stukkie warmer.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2729438
dacht ff lekker te gaan zonnen..... maar dan ligt er straks een vetvlek...
dus toch maar binnen blijven
Gebruikersavatar
Door koekje
#2729447
hannabelgje schreef: Ik zou logeerhond een mensenwaterijsje geven. Dat wordt hier erg op prijs gesteld en voor een keertje kan dat vast niet veel kwaad.
Die hebben we allemaal zelf opgegeten vorige week  :-[  :biggrin2:
Door eelke
#2729451
koekje schreef: Die hebben we allemaal zelf opgegeten vorige week  :-[  :biggrin2:
Ik zou dat toch niet doen, herders kunnen best gevoelig op de maag en darmen zijn toch? Er zijn best honden die aan de dunne gaan van koud water of ijs...


Ik krijg zo visite, ziekenbezoek. Pffff......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door