Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#2712407
Even een vraagje aan de Texelgangers.
Ben nl erg graag voorbereid en wil dus het telefoonnummer van de dierenarts daar bij de hand hebben.
Welke is daar de beste?
Ik googlede even en zag dat er meerderen zijn.
1 in De Koog en 2 in Den Burg.
Door charmed
#2712528
Naar mijn weten zit er alleen 1 in Den Burg. Ik heb daar geen ervaring mee. Als er iets is met mijn shelties gaan we het eiland af.
Door Malamoods
#2712529
Ehm.... Hoe ga ik dat tactisch zeggen op een openbaar forum.... ::) Het is een da met 'standaard adviezen'... En daar bedoel ik mee dat de meeste bp-ers er andere meningen op na houden wat betreft behandeling voor sommige kwalen en aandoeningen.  ;) Ik ben er zelf nooit geweest overigens, maar heb familie op Texel en daar heb ik wel de verhalen van gehoord. Met echte spoedzaken zou ik er heen gaan, maar voor minder spoedeisende dingen zou ik liever gewoon de boot pakken en een andere da naar wens gaan zoeken. Het is mij niet bekend dat er in De Koog ook één zit. Zou die dan nieuw zijn? Of moet mijn kennis over Texel gewoon wat opgefrist worden?
Door Malamoods
#2712530
charmed schreef: Naar mijn weten zit er alleen 1 in Den Burg. Ik heb daar geen ervaring mee. Als er iets is met mijn shelties gaan we het eiland af.
Eens! Maar dat kan helaas niet altijd. Als de boot niet meer vaart, of je hond heeft 'n maagtorsie, dan ga ik niet eerst wachten tot ik met de boot mee kan, dan maar naar die da. Maar ik snap je punt. Liever niet...
Door charmed
#2712536
Malamoods schreef: Eens! Maar dat kan helaas niet altijd. Als de boot niet meer vaart, of je hond heeft 'n maagtorsie, dan ga ik niet eerst wachten tot ik met de boot mee kan, dan maar naar die da. Maar ik snap je punt. Liever niet...