Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2712983
Ik vind t stoer. Al is het misschien geen keuze meer op een gegeven moment. Niet als je door wilt met je leven tenminste. Een heel goede vriendin van me is ook onder het mes geweest, gewoon omdat ze ooit haar kleinkinderen in haar armen wil houden. En als ze zo doorging had ze dat nooit niet gehaald. En hoewel ik ook altijd best mijn bedenkingen had bij zulke operaties, ik hoorde eigenlijk altijd alleen maar de negatieve kanten, ben ik zo blij voor haar dat ze het heeft laten doen. Ze valt heel rustig af, kan alles eten en drinken, behalve melk (maar dat vond ze toch al niet lekker) maar is gewoon snel verzadigd. Ze wandelt nu weer hele einden, heeft energie voor 10 en kookt en bakt nog steeds als voorheen.

Dus Dian, het kan verkeerd gaan, maar het kan ook zo verdomd goed uitpakken. En daar gaan we toch voor he? Voor dat laatste! Op naar het eerste korstloze broodje hagelslag ;-)
#2722417
Dappere beslissing Dian. Ik ben door "dezelfde" operatie sinds 30 januari nu 30 kilo kwijt en al 10 voor de operatie. Ik ben er heel blij mee! En nee het is mij niet mee gevallen en heb het nog niet altijd makkelijk maar zou zo weer dezelfde keuze maken. Geen % spijt! Ik heb geen Gbp maar wen gastric sleeve. Dit vanwege vele verklevingen in mijn buik van de organen aan elkaar. Daardoor Gbp niet mogelijk. Hoop dat jij de "gewone" Gbp kan en mag krijgen. Komt vast goed! Als je vragen hebt stel ze gerust en Google eens op Gbp forum en als je dan een site ziet welke een witte achtergrond heeft en rode letters heb je een forum gevonden waar je veel info en vragen kan stellen. Ik er nu niet meer actief puur omdat ik er geen behoefte meer aan heb en er ook geen tijd meer voor heb of voor wil maken, t is maar hoe je t bekijkt. Veel succes en ik steun je in je beslissing top!
#2722494
Ooow, spannend! Maar een verstandige stap, denk ik. Je bent al zo grondig bezig geweest af te vallen, hebt al zo hard je best gedaan het op eigen houtje voor elkaar te krijgen; soms is een drastische ingreep als deze de enig overgebleven oplossing. Wel spannend dat het gesprek al zo snel volgt, maar anderzijds hoef je dan niet maanden te liggen malen over de dingen die komen gaan. Ik wens je veel succes op dit traject! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door