Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2703344
Volgens mij zijn al die evco artsen wel goed en komt het meer neer op...wie zit er in de buurt, c.q. zitten er ook nog boeren bij. Maar echte staaltjes onkunde heb ik echt nog maar zelden gehoord.

Hier in de buurten zit Gutteling, prima arts, fijne man.
Door Nynke
#2703563
*Natasja* schreef: In Roosendaal, ze heeft Benthe ook geopereerd. Heel kundig arts, en aangenaam in de omgang met hond én mens  :)
Dat zei ik  :D :D ergens in Brabant, ik zou Breda gegokt hebben  :P  Het is zeker een heel aangename vrouw, de assistente trouwens ook :)
Is Benthe weer helemaal okee geworden??  Bij Jeppe zijn 2 hechtingen niet verwijderd, omdat die hem helemaal niet iriteren en omdat ze onder het stukje vlies zitten wat over de wond genaaid is, zei ze dat als hij er inderdaad geen last van had, dat ze beter konden blijven zitten  :) :)  Tot nu toe inderdaad helemaal geen last  :) :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2703577
wijkje schreef: volgens was het christiane gorig die hier als naam is voorbij gekomen. ze werkt o.a. bij graafschap dierenartsen maar ook in velserbroek. moet je even kijken op website van graafschap dierenartsen. daar staat overzicht wanneer ze waar werkt
Ontzettend fijne bekwame vrouw! Zou zo weer naar Düsseldorf rijden!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door