Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2703624
danielle1980 schreef: jaaa buikfoto's zijn leuk 8)

maarre sonja dat heb je niet ff verteld, val bijna van me stoel :biggrin2: 8)
Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.  :biggrin2:

Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:

Afbeelding
Door millyckk
#2703631
Sonja.... wat een ongelooflijk leuk bericht!  Heb je hele struggle destijds gevolgd, af en toe ook gereageerd , je verhaal heeft voor mij destijds erg veel indruk gemaakt.... Ik  ben echt zo ontzettend blij voor je!! Go you girl :-* :-* :-*
#2703636
Sonja schreef: Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.  :biggrin2:

Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:

Afbeelding
hahahahah dat zal best ja,haha...geweldig hoor :D
ziet er goed uit 8) weet je al wat t word
Door wenche
#2703707
Jantina schreef: Ja die wel, maar geen spiegel waar ik helemaal mezelf op zie, haha. Zal eens iemand vragen voor n foto.
Geen iphone 4? (Die heeft een omkeerbare camera ;) gebruik ik ook ;))

Morgen alweer 36 weken... Eerst kon het me niet snel genoeg gaan, maar nu ik op 36 zit, krijg ik toch wel ineens "bevallingsstress"
#2703709
wenche schreef: Geen iphone 4? (Die heeft een omkeerbare camera ;) gebruik ik ook ;))

Morgen alweer 36 weken... Eerst kon het me niet snel genoeg gaan, maar nu ik op 36 zit, krijg ik toch wel ineens "bevallingsstress"
ow dan is al bijna tijd leuk zeg :biggrin2:
Door Ike
#2703717
Sonja schreef: Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.  :biggrin2:

Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:

Afbeelding
Staat je nog steeds goed op t paard hoor  8) en dat zonder trapje  :D
Aardige buik al hoor Sonja!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door