Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door debbieD
#2732246
Gefeliciteerd wenche!
Kim_S schreef: Een nacht goed slapen kun je trouwens de komende maaaaaaaaaaaaanden vergeten hoor  :-X
Hier een dametje van 8 maanden die nu pas begint een beetje door te slapen 's nachts...


De rest van de ongemakken waren beduidend sneller over  :biggrin2:
Of ze doen het vannacht 2 goed om er na een maand of 5 door tandjes mee op te houden en dat zo gezellig vinden dat ze met 2,5 jaar nog steeds 's nachts even wakker word.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2732249
Kim_S schreef: Een nacht goed slapen kun je trouwens de komende maaaaaaaaaaaaanden vergeten hoor  :-X
Hier een dametje van 8 maanden die nu pas begint een beetje door te slapen 's nachts...

De rest van de ongemakken waren beduidend sneller over  :biggrin2:
Ssssssssst, laat me nou even in de waan.......  ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2732330
Kim_S schreef: Ik twijfelde al of ik het moest posten  ::)
Maar nu is het niet zo'n schok als je het van tevoren weet  :biggrin2:
Tegen de tijd dat hij 's nachts niet meer wakker wordt vanwege honger, doorkomende tandjes of krokodillen onder het bed, vertrekt hij 's avonds met zijn brommer naar de disco en doe je geen oog meer dicht tot je de deur weer dicht hoort slaan. Jaja.... ik weet het, zucht.....
Door Martine-Tom
#2732358
Sonja schreef: Tegen de tijd dat hij 's nachts niet meer wakker wordt vanwege honger, doorkomende tandjes of krokodillen onder het bed, vertrekt hij 's avonds met zijn brommer naar de disco en doe je geen oog meer dicht tot je de deur weer dicht hoort slaan. Jaja.... ik weet het, zucht.....
Uhm...waarom was kinderen krijgen ook weer leuk?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2732376
Martine-Tom schreef: Uhm...waarom was kinderen krijgen ook weer leuk?  :biggrin2:
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het niet gewoon bij beestjes heb gehouden. Zal wel een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest. :-\ En ja, dan kan het zomaar in een wip gebeurd zijn.
Door Martine-Tom
#2732379
Sonja schreef: Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het niet gewoon bij beestjes heb gehouden. Zal wel een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest. :-\ En ja, dan kan het zomaar in een wip gebeurd zijn.
;D
Gewoon niet zeggen dat het een kind is en het opvoeden als een puppy, misschien werkt dat  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2732388
Martine-Tom schreef: ;D
Gewoon niet zeggen dat het een kind is en het opvoeden als een puppy, misschien werkt dat  :biggrin2:
Precies. Alleen in de bench met een kong moet ze nog oefenen,  net als het alleen blijven  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2732399
koekje schreef: Kan je je memmen niet op de bomann leggen? Dan worden de beloningen makkelijker uit een zakje te halen.
:o :o :o Ik heb beeld  :biggrin2: (én melk-memmies een bohmann  :-X)

Nee dan geef ik wel een hapje nutrilon, goed voor de weerstand  :P
Gebruikersavatar
Door koekje
#2732401
Kim_S schreef: :o :o :o Ik heb beeld  :biggrin2: (én melk-memmies een bohmann  :-X)

Nee dan geef ik wel een hapje nutrilon, goed voor de weerstand  :P
Jaaaaa, en pyjamapapje met stukjes pyjama voor de kauwstructuur!
Door orinake
#2732452
Sonja schreef: Ach, nog maar een maandje tot de ud, dus het aftellen is begonnen. En daarbij is tussen de 37 en 42 weken normaal. Dus als het nou een vlotterdje is....
Hier al 18 kg erbij.  :-X
Hier nog 12 dagen tot ud, tenzij we voortgaan op de voorlaaste echo dan is het dag op dag 7 dagen :)
Morgen om 12u zullen we zien hoe het momenteel allemaal zit. Ben benieuwd, Eowynn zit op hete kolen en heeft gezegd dat ze aan de "dokter" gaat vragen wanneer "haar" baby nu eigenlijk gaat komen.

Kim_S schreef: Een nacht goed slapen kun je trouwens de komende maaaaaaaaaaaaanden vergeten hoor  :-X
Hier een dametje van 8 maanden die nu pas begint een beetje door te slapen 's nachts...

De rest van de ongemakken waren beduidend sneller over  :biggrin2:
Ik was gezegend met 2 baby's die vanaf nacht 1 sliepen van 12 tot 6 :) Wat kan ene mens nog meer wensen?
Oh ja een 3de wondertje die hetzelfde ritme neemt ;)
Martine-Tom schreef: ;D
Gewoon niet zeggen dat het een kind is en het opvoeden als een puppy, misschien werkt dat  :biggrin2:
Niet lachen he, maar in feite zitten er veel gelijkenissen in :)

De clicker werkt trouwens ook  bij kinderen :p
Maar euhm de melkfabriek op de bohmann? dan beklaag ik men babytje...
als ik een even goede productie heb als de voorbije keren dan gaat ons prutske dood aan verhongering :s
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door