Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2968187
Ze durft hem niet aan de borst te laten als ze slaapt. Ze is bang dat hij geen lucht meer krijgt of dat ze op hem gaat liggen. Hij drinkt vaak en veel. Maar valt dan in slaap om vervolgens weer wakker te worden met honger.  Ook huilt hij als hij geplast heeft of gepoept. Zijn huidje is erg gevoelig. Maar toch vind ik em heel erg schattig.
Door Nadia
#2968201
Mij is gezegd en ik heb ervaren dat een baby de eerste 2 dagen onwijs veel slaapt. Ik moest Dwayne wakker maken voor een voeding.

Maar met een baby die zoveel huilt zou ik linea recta naar de osteopaat gaan. Wel zorgen dat je een goede uitkiest.
#2968207
Hier vinden ze het normaal. Als alles 's nachts stil is dan willen ze bij mama zijn omdat ze dat gewend zijn. Het is dus wennen dat dat nu niet kan. Overdag is hij bij mama en dan huilt hij niet, nou ja alleen als hij honger heeft of een vieze luier.
#2968212
Hallo allemaal, maandag is inderdaad onze dochter Nore geboren!
Bedankt voor de felicitaties  :)
Het gaat echt super allemaal en we mochten zelfs totaal onverwacht dezelfde dag nog naar huis. We zitten echt op een enorme roze wolk.
En grote zus Nele doet t ook super, we zijn zo trots op haar  :-*
Foto volgt, dat lukt niet vanaf mijn telefoon.

Hanna ook gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2968352
Gefeliciteerd wat een schatje.

Heerlijk zwemmen met een baby , vond het altijd heerlijk om zijn kleintje te zien genieten , later in zo'n zwemband zodat hij lekker kon dobberen.
Gebruikersavatar
Door Else
#2968355
Hier ook heftige slapeloze eerste weken.
Tip: als 's ochtends de kraamverzorgster komt je kleintje eventjes 'afgeven' zodat je hopelijk 2 uur kunt slapen. Verder hielp bij mij inbakeren met de Puckababy erg goed. Suze voelde zich veel prettiger in het slaapzakje. En proberen maar een beetje te gaan met die banaan. Niet teveel nadenken over de slapeloze nachten maar gewoon doen en proberen overdag je rust te pakken waar kan.

Ik hield t niet vol om onbeperkt aan te leggen zoals koek en sieglinde beschrijven. M'n hele tiet ging daarvan na de penarie. Suze hebben we wel heel veel bij ons gehad. Vooral de eerste week lukte slapen in haar eigen bedje haast niet. Ik was ook als de dood er bovenop te gaan liggen.
Slapen in de wandelwagen bak vond Suze eerst fijner omdat dat nog kleiner was dan haar eigen bedje.

Succes voor je schoonzus!!!

En Nore wat een super mooie naam. Fijn dat jullie op de roze wolk zitten
Door Sieglinde
#2968379
[quote="Nadia"]
Proficiat!!

Wij zijn gisteren wezen zwemmen. Dwayne vond het heerlijk.
Ikzelf vond het moeilijk om te weten wat ik het beste kon doen enzo
[/quote]
Wat vond je moeilijk?
Hier ook onlangs geweest. Ga 1 vd dagen terug. De eerste 10 minuten vond ze er echt niets aan ::). Nadien zag ze de lol er wel van in!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door