Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2965622
Het was uitverkoop bij zo;n winkel waar ze jumpsuits verkopen  :-[
Bijna 85 euro  :-[

Vroeger deed ik aan nachtelijk bakken. Da's toch beter voor de portemonnee.

Maar ik heb een goed excuus. Vera draagt nu eenmaal graag jumpsuits en die dingen zijn ook nog eens erg handig in de doek. En ze had nog maar 1 strikmutsje. Straks heeft ze er 3.
Als ze nu gewoon haar had, had ik geen mutsen hoeven te kopen.
#2965684
Dat is wel helemaal waar, pakjes aan 1 stuk zijn echt ideaal in de doek! Dat is gewoon het beste excuus. Wij vanmiddag naar het bureau, ben erg benieuwd. Onze meneer wil alleen maar lopen lopen lopen. En wat valt hij soms hard, vreselijk. Net ook, heb ik hem aan 2 handjes vast om te staan en stappen, wurmt ie gewoon mijn hand weg, 1 hand vast vindt hij genoeg. Maar hij is zo onstabiel als wat nog. Eigenwijs jong. Geen idee van wie hij dat heeft  ::)
#2966067
Jantina schreef: Fedde is weer goed gekeurd. Afgelopen zaterdag 11 maanden geworden en weegt 10,6 kg en is 75 cm. Lengte en gewicht zijn prima in verhouding, maar het blijft een grote jongen. :biggrin2:
jeetje wat gaat dat toch snel....volgende maand al weer een jaar oud. Ik kan me nog zo herinneren dat hij hier net werd voorgesteld
#2966380
Ik heb een overstromende tiet en Vera ligt te pitten. Zo enorm zonde van alle moeite om de slagroom te maken.


Morgen komt trouwens mn pakje *blijblij*
Met daarin:
- 1 korte jumpsuit
- 1 lange jumpsuit op de groei (met eendjes!)
- 2 broeken; waarvan 1 van velours
- 2 strikmutsen; 1 voor de herfst en 1 voor de winter
- 1 paar sokken met streepjes (ik denk ook op de groei; maat 15-18)
- 1 kleine regenboog

Het is even kijken hoe klein het kleinste deel van de regenboog is. Anders mag ze er voorlopig alleen maar naar kijken.
#2966414
koekje schreef: Ik heb een overstromende tiet en Vera ligt te pitten. Zo enorm zonde van alle moeite om de slagroom te maken.


Morgen komt trouwens mn pakje *blijblij*
Met daarin:
- 1 korte jumpsuit
- 1 lange jumpsuit op de groei (met eendjes!)
- 2 broeken; waarvan 1 van velours
- 2 strikmutsen; 1 voor de herfst en 1 voor de winter
- 1 paar sokken met streepjes (ik denk ook op de groei; maat 15-18)
- 1 kleine regenboog

Het is even kijken hoe klein het kleinste deel van de regenboog is. Anders mag ze er voorlopig alleen maar naar kijken.
Foto vd regenboog?

Ik moet ook nog mutsen kopen maar vind niet wat ik zoek.
En ik wil haar haar niet teveel wegstoppen ::)

Lekker Nadia. Robyn ook. Die is rond 23u gaan slapen en ligt boven nog te slapen. Det ze tegenwoordig altijd. Ik ga s ochtends van 9.45-10.30 naar het zwembad en als ik rond 10.45 thuiskom liggen die 2 boven nog steeds te slapen :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door