Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2939744
Esthertjuh schreef: Echt leuke kleertjes :)

Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het nu afgelopen met de onderzoeken in verband met de stand van haar ogen?

Tess loopt sinds afgelopen weekend met haar rollator ;D
Haha rollator. Er staat er hier eentje te blinken op de kast. Zo'n Vtech spul.
Wat knap zeg!

Onderzoek bleek niets te zijn. Niets aan de hand.

Kan iemand hier op antwoorden?
is het een fabeltje dat haar sneller/dikker gaat groeien als je het knipt?
Ben in twijfel of ik haar haar al moet knippen :-X
Laatst gewijzigd door Sieglinde op do 12 jun 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#2940577
[me=koekje]knijpt virtueel in Fedde's wangetjes[/me]

Volgens mij gaat haar niet sneller groeien en verdikt het ook niet van knippen. Wel kan het lijken sneller te groeien of gevoelsmatig dikker doen aanvoelen, omdat alles dan meer op dezelfde lengte is.



Ik heb een vraag over in slaap vallen. Veraatje heeft daar meestal een tiet voor nodig. Niet dat ze dan zoveel drinkt, meestal een paar slokken en daarna een beetje sabbelen. Hebben anderen dat ook en hoe doen flessenmoeders dat?
#2940580
koekje schreef: [me=koekje]knijpt virtueel in Fedde's wangetjes[/me]

Volgens mij gaat haar niet sneller groeien en verdikt het ook niet van knippen. Wel kan het lijken sneller te groeien of gevoelsmatig dikker doen aanvoelen, omdat alles dan meer op dezelfde lengte is.



Ik heb een vraag over in slaap vallen. Veraatje heeft daar meestal een tiet voor nodig. Niet dat ze dan zoveel drinkt, meestal een paar slokken en daarna een beetje sabbelen. Hebben anderen dat ook en hoe doen flessenmoeders dat?
Hebben wij ook. Niet handig. Ik zie al heel erg op tegen de periode dat ze naar de opvang moet...
Ze krijgt nu overdag de fles. S avonds clustert ze aan de tiet. Overdag kan ik het doen met de speen... Zit ze op mijn schoot, ligt tegen me aan met de speen. Als ze in slaap valt kan ik haar in de box leggen. 5 vd 10 toch. Ze wil dan wel nog even een vinger vasthouden ::)

Ow Fedde :smitten:
#2941112
Ow Fedde, wat een schatje! (ben stiekum zooooooow jaloers op die bos met haar)

Hier tot twee weken terug (8maanden) borstvoeding gegeven maar nu over op de fles. Toen ik hem zelf voedde viel hij altijd tijdens of na het eten bij mij in slaap en kon ik hem overhevelen richting bed. Sinds hij de fles krijgt ook wat meer last met in slaap vallen. Geen gehuil of gejammer maar........PARTY !! Door je bed heen feesten, je proberen op te trekken, omdraaien, spelen en meestal na een minuut of tien op een zeer bijzondere en zeker weten niet lekker liggende manier in slaap vallen. (en dan leggen we hem na een kwartiertje normaal neer)

Hier iemand bekend met wanneer je ze mag laten liggen zoals ze willen. Wij leggen hem altijd terug op zijn rug maar hij slaapt veel liever op zijn zij of buik. Ik lees dat de kans op wiegendood tot wel twee jaar bestaat?!
#2941292
Cupcake schreef: Ow Fedde, wat een schatje! (ben stiekum zooooooow jaloers op die bos met haar)

Hier tot twee weken terug (8maanden) borstvoeding gegeven maar nu over op de fles. Toen ik hem zelf voedde viel hij altijd tijdens of na het eten bij mij in slaap en kon ik hem overhevelen richting bed. Sinds hij de fles krijgt ook wat meer last met in slaap vallen. Geen gehuil of gejammer maar........PARTY !! Door je bed heen feesten, je proberen op te trekken, omdraaien, spelen en meestal na een minuut of tien op een zeer bijzondere en zeker weten niet lekker liggende manier in slaap vallen. (en dan leggen we hem na een kwartiertje normaal neer)

Hier iemand bekend met wanneer je ze mag laten liggen zoals ze willen. Wij leggen hem altijd terug op zijn rug maar hij slaapt veel liever op zijn zij of buik. Ik lees dat de kans op wiegendood tot wel twee jaar bestaat?!
 

volgens mij mag je ze zo gauw ze uit zichzelf van buik naar rug kunnen rollen zo neerleggen als ze zelf willen
#2941563
Als ze zelf bewegen een voorkeur aannemen, maakt het volgens mij niets meer uit. In de praktijk is dat volgens mij ook lastig: iedere half uur wakker worden en baby weer braaf op de rug leggen.

Wiegendood is zo'n vaag iets en ook niet zo denderend onderzoek. Het wetenschappelijke gehalte van de onderzoeken is erg laag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door