Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2835747
Nadia schreef: Dat is vlot. Hier is daar nog geen sprake over geweest.
Enige wat ik niet hoop is dat ik zo'n strakke tante krijg of iemand net uit de schoolbanken.
Ben benieuwd hoe ze op de honden zal reageren.
Wij hadden een kraamzorg van 19, net het jaar ervoor afgestudeerd...
Wist meer dan een "oudbakken" kraamzorg die ik bij anderen wel eens zag..
Ging heel relaxt om met de honden en de katten, en werkte als een paard... (Nam zelfs nauwelijks pauze als ik haar koffie aanbood ;))
#2835870
Het viel idd mee. De intakemevrouw bleek de zus van een vriendin, ons kent ons  :P
Wel een heel verhaal, waarvan ik alleen heb onthouden dat idd de wc dagelijks gesopt wordt (met schoonmaakmiddelen die wij gewoon in huis hebben, dus geen flessen glorix), dat er altijd meer zorg bijkan, dat een extra indicatie voor nog meer zorg ook op het laatste moment geregeld kan worden door het zkh en dat ze iemand sturen die niet allergisch is voor katten. En er lief tegen doet.
#2836014
Omdat dan volgens de intake mevrouw de kraamzorg met emmers water moest sjouwen om de baby te badderen...
Maar wij hebben op de badkamer ook een aankleedkussen etc, dus daar was allemaal geen sprake van... En ik was de hele dag gewoon beneden, dus had ze boven ook geen water voor mij nodig...
#2837813
Sonja schreef: Bij ons moest de kraamzorg over de verhuisdozen springen om van de ene kant van de woonkamer naar de andere te komen.  :biggrin2: Heb zelf maar aangegeven dat ze hier geen huishoudelijke taken hoefde te verrichten en dat ik alleen maar wat ondersteuning m.b.t de verzorging van David wilde. Ze kwam toen 's ochtends 2 a 3 uur en dan 's middags nog een uurtje.
Ik moet iedere keer glimlachen als ik je onderschrift zie. :)
#2839856
Hier even een iets minder leuke afsluiting van 2013. Vandaag een echo laten maken van Davids heupjes omdat er een beenlengteverschil zichtbaar was en hij zijn linkerbeentje wat minder naar buiten draaide dan zijn rechter. Conclusie van vandaag: heupdysplasie. Dat gaat dus waarschijnlijk een spreidbroekje worden.  :(
#2839898
Sonja schreef: Hier even een iets minder leuke afsluiting van 2013. Vandaag een echo laten maken van Davids heupjes omdat er een beenlengteverschil zichtbaar was en hij zijn linkerbeentje wat minder naar buiten draaide dan zijn rechter. Conclusie van vandaag: heupdysplasie. Dat gaat dus waarschijnlijk een spreidbroekje worden.  :(
Bah dat is vervelend! Mijn beide nichtjes hadden dit ook en bij hen is het helemaal goed gekomen met zo'n spreidbroekje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door