Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#2746798
hier is het max 10 dagen blijkbaar.
nu probleem is dat een inleiding in principe geen mogelijkheid is.
MAAR... aangezien alles klaar zit om natuurlijk te bevallen wil de gyne zowiso afwachten tot dinsdag.
Dinsdag om 12u20 moet ik bij hem op controle.
Dan gaat hij kijken of ze het toch een beetje kunnen stimuleren, maar dan heel voorzichtig, geen zware medicatie en van zodra ze twijfelen gaan ze over naar KS.
de vroedvrouw die ik deze morgen had voor controle en monitor zei dat ik me maar moest voorbereiden op een 2de KS zodat de teleurstelling minder  groot zou zijn.
Nu, ik zou dolgelukkig zijn met een Ks, maar dan liever vandaag dan morgen eigenlijk nog ;)
Door Jantina
#2746799
Cupcake schreef: Sjee Tamara, jullie bengeltje stelt het geduld wel op de proef.
Hier week 1 van m'n verlof achter de rug, werkelijk m'n hele huis blinkt, vandaag voor- en achtertuin onkruidvrij gemaakt. De winkels al een keer leeg gekocht........
Hondenbeest mag elke dag mee naar het bos, zwemmen en weet wat nog meer. Nu maar hard bedenken wat ik de komende vijf weken moet....
Toch heerlijk dat het zo goed gaat? Super joh! Jaloers hoor!
#2746844
Jantina schreef: Ik nog 3 nachtjes tenzij het eerder komt.
Haha ik lig in een deuk wanneer vanavond je vliezen breken :D

Vind je het geen akelig idee dat je nu al weet dat het een keizersnee word? Dat je weet hoe dingen moeten lopen volgens de planning enz?
Zelf vond ik het een vreselijk idee om alles van te voren te weten, dan had ik heel veel om me druk over te maken, maar van de andere kant zou het ook weer prettig zijn alles van te voren te weten. Maar toen ze tegen mij zeiden 'die dag gaan we ze halen', vond ik het helemaal prima. Hoe eerder hoe liever, want ik wilde naar huis! Ik wilde weg uit het ZH en dat kon pas als die 2 geboren waren ;) Uiteindelijk is de geplande keizersnee een spoedje geworden, van beide iets haha.
Door Jantina
#2746880
Ik zou heel graag willen dat het spontaan op gang kwam. Wil nu wel weten wat een wee is enzo. Voelt net of ik het toch niet afgemaakt heb! Maar ja wat doe ik er aan?  :-\
Niemand had gedacht dat hij er nog in zou zitten. Maar daar denkt ie zelf anders over. Ach in kijk niet uit naar het inbrengen van een infuus en die ruggeprik, bibbers zelfs! Ben geen naalden held. Maar ja, ik krijg mijn kindje er voor terug en dat houd ik maar in m'n achterhoofd!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2746893
Jantina schreef: Ik zou heel graag willen dat het spontaan op gang kwam. Wil nu wel weten wat een wee is enzo. Voelt net of ik het toch niet afgemaakt heb! Maar ja wat doe ik er aan?  :-\
Niemand had gedacht dat hij er nog in zou zitten. Maar daar denkt ie zelf anders over. Ach in kijk niet uit naar het inbrengen van een infuus en die ruggeprik, bibbers zelfs! Ben geen naalden held. Maar ja, ik krijg mijn kindje er voor terug en dat houd ik maar in m'n achterhoofd!
Ik heb na 24 uur weeën ( :-X) een ruggenprik gehad, ik durfde en wilde het écht niet, maar kon de pijn gewoon niet meer aan na zo'n lange tijd.
Het zetten van de prik is mij ontzettend meegevallen. Mocht er ooit nog een volgende keer komen (is eigenlijk echt niet de bedoeling maar je weet nooit hoe dingen lopen natuurlijk  ;)) dan ga ik meteen voor de ruggenprik!
Ik ben een vreselijke angsthaas met naalden en zo, maar zo'n infuus of zelfs de ruggenprik zijn echt peanuts vergeleken bij een flinke wee  :-X

Ik snap trouwens heel goed dat je wilt weten hoe het voelt hoor! Echt. Maar ik had voor mezelf toch liever die geplande keizersnede en dan dus geen weeën gehad  ;) :biggrin2:
Ik hoop voor jou dat het spontaan begint, en dat je voordat je het niet meer trekt aan je keizersnede kunt beginnen!  :-*
Door orinake
#2746939
Jantina spreek je angst voor naalden zeker uit tegen de anesthesist he.
Want bij een ruggeprik is het wel handig dat ze dat weten, als je te gespannen bent moeten ze echt wel tijd nemen om je te laten ontspannen :)

Hier continu harde buiken, maar ik heb me daarnet voorgenomen om er geen aandacht meer aan te schenken. Ze haalden tot nu toe niets uit, di harde buiken kan ik wel netjes opvangen, en hoe meer ik hoop op een natuurlijke bevalling, hoe langer alles duurt.
Jantina zal een dagje voor mij mama worden, hier is dinsdag de uiterste datum :)
Door Nynke
#2747010
nog geen nieuws van het bevallingsfront  >:( >:(  ik vraag het toch, hoewel ik eigenlijk niet wil weten of ik het wel wil weten  ::) ::)  Wat zijn harde buiken? Je hebt toch maar 1 buik??  :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door