Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Karin05
#2738879
Riek schreef: Och, wat een schatje!
Je hebt vast al venkelthee of een theelepeltje tomatensap geprobeerd?
Met haar buik op jouw onderarm leggen, haar hoofdje richting je elleboog en dan een beetje wiegen, wil ook wel eens helpen.
Alleen wel jammer dat je dat niet 24 uur per dag volhoudt.
Lang niet hier op het forum geweest maar ben me nu aan het inlezen heb zelf ook een kleintje in de tussentijd gehad. Bij deze iedereen van harte gefeliciteerd!

Voor wat betreft de darmkrampjes kan ik jullie abc dophilus aanraden, ideaal het werkt echt en nog een groot voordeel geen suikers en homeopatisch. Op aanraden gegeven en ik zweer erbij.
Bij een eventuele volgende is dit potje ook zeker in huis!
Door Jantina
#2739134
Dank je! Mijn mams heeft het inmiddels gekocht maar ik ga deze ook bestellen! Dat scheelt een berg zeg!!!

Verder is het hier verdacht rustig. Niks geen voorweeen meer, meneertje trappelt vrolijk rond. Had echt gehoopt dat het wat eerder kwam maar ben bang dat alles volgens de planning gaat verlopen.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#2739882
Karin05 schreef: Lang niet hier op het forum geweest maar ben me nu aan het inlezen heb zelf ook een kleintje in de tussentijd gehad. Bij deze iedereen van harte gefeliciteerd!

Voor wat betreft de darmkrampjes kan ik jullie abc dophilus aanraden, ideaal het werkt echt en nog een groot voordeel geen suikers en homeopatisch. Op aanraden gegeven en ik zweer erbij.
Bij een eventuele volgende is dit potje ook zeker in huis!
Wordt hier ook vanaf de eerste week gebruikt maar helaas.... Blijf het wel gebruiken want denk wel dat het goed is maar het hielp niet tegen de buikpijn. Het lijkt er nu op dat ze er bijna overheen gegroeid is.
Door orinake
#2739939
Ik loop nog rond...
12/08 was de datum waarover de laatste echo sprak, helaas niets gebeurt.
17/08 is de datum waarvan in het begin bij de erste echo's sprake was, we zullen zien zeker?

Heb wel harde buiken, maar niets dat doorzet.
Enkel vannacht heb ik even gedacht dat ik naar het ziekenhuis kon vertrekken.
Om 3u schrik ik wakker, buikpijn, misselijk, ik kon niet blijven liggen, niet op men zijde, niet op men rug.
Zitten was een hel, mijn buik stond precies op springen, je weet wel zoals een ballon die je te fel hebt opgeblazen.
En dan plots begon mijn maag zich ook te moeien, net op tijd aan de wc en daar dan maar een half uur blijven hangen.
Ik hoopte dat het zou overgaan, maar nee hoor.
Wat water gedronken: hups alles er weer uit, wat melk geprobeerd tegen het maagzuur, ook dan alles er weer uit.
Ik was terug in men bed gekropen, maar neerliggen resulteerde alleen maar in nog meer maagzuur :'(

Mijn buik bleef een overspannen ballon en ook men rug begin fel op te spelen. Nog maar eens de zoveelste keer gaan plassen en dat was de druppel. Ondanks dat ik vorige week al heel wat slijm verloor (wat werd afgedaan als de slijmprop) verloor ik vannacht dus weer een hele hoop slijmen, met wat vers bloed bij.

dus toch maar even naar de verlosafdeling gebeld wat ik moest doen.
Afgesproken dat ik toch nog wat zou proberen slapen aangezien ik geen weeën had (of toch geen duidelijke), als de misselijkheid/braken bleef moest ik tegen 9u naar daar komen.

Maar tegen 7u ben ik dan eindelijk in slaap gevallen en is alles verder gekalmeerd.
Vandaag wel al een paar keer harde buiken gehad, maar verder niets.

Morgen wil ik absoluut niet bevallen (is de verjaardag van men schoonvader  ::)) Dus als ik vandaag niet meer beval hoop ik dat ik het tot zaterdag kan rekken. Dan ben ik ook exact 40 weken.
Zowiso moet ik morgen ook even naar het ziekenhuis bellen voor een nieuwe afspraak, want die heb ik niet gehad dinsdag aangezien het secretariaat deze week niet werkte.
Door Jantina
#2739945
Ook ik niet haha! Ook niet veel te melden overigens. Ja dat ik gelukkig weer wat uurtjes slaap! Hoera! Vanmorgen deze opgedane energie maar benut om naar de kapper te gaan en nog wat spullen te halen. Ik ben er wel helemaal klaar voor, enveloppen geschreven, postzegels geplakt, enz enz enz. Dus ik blijf zeggen 'komt u maar!', maar hij zit blijkbaar prima.
Door orinake
#2739953
Jantina schreef: Ook ik niet haha! Ook niet veel te melden overigens. Ja dat ik gelukkig weer wat uurtjes slaap! Hoera! Vanmorgen deze opgedane energie maar benut om naar de kapper te gaan en nog wat spullen te halen. Ik ben er wel helemaal klaar voor, enveloppen geschreven, postzegels geplakt, enz enz enz. Dus ik blijf zeggen 'komt u maar!', maar hij zit blijkbaar prima.
lol je hebt al meer in orde dan ik blijkbaar :)
Moet nog steeds naar de post voor postzegels, moet nog adressen kleven :p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door