Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2681091
Misschien een rare vraag maar ben best wel benieuwd hoeveel verschil er zit tussen de verschillende rassen en wat een pup dan kost.

Kun je van jou ras ongeveer aangeven wat een pup kost?

Tervuerense herders kosten in nederland ongeveer 750 a 850 euro is mijn informatie.
#2681100
Zag afgelopen jaar dat een Mastin Espanol pup 1500 euro kostte...  :-X
Ozzy zou 1200 euro kosten, maar omdat het een nest van 12 pups was werd het 900 euro. Vond ik wel netjes van de fokker. Deze fokker heeft ook maar 1x pups gehad.
#2681101
Chinese Crested Dog ligt er aan. Er zijn fokkers die de langharige goedkoper verkopen dan de naakten. Dan heb je bij de naakte verschillende gradaties naakt, thruley hairless, medium hairless en hairy hairless dit kan de prijs ook bepalen.
Dan is er nog een punt, een thruley hairless met een zeer volle kuif, sokken en staart zijn bijna niet te koop die blijven meestal bij de fokker om mee verder te fokken.

Kortom de prijs kan variëren van €800,-- tot €10.000,--
De fokkers waar ik een pup zou willen kopen zitten zo tussen de €1200,-- en €1500,--
#2681121
cairodyn schreef: Misschien een rare vraag maar ben best wel benieuwd hoeveel verschil er zit tussen de verschillende rassen en wat een pup dan kost.

Kun je van jou ras ongeveer aangeven wat een pup kost?

Tervuerense herders kosten in nederland ongeveer 750 a 850 euro is mijn informatie.
heb al hogere bedragen voorbij zien komen zelfs 1000 euro
#2681124
Fido schreef: Chinese Crested Dog ligt er aan. Er zijn fokkers die de langharige goedkoper verkopen dan de naakten. Dan heb je bij de naakte verschillende gradaties naakt, thruley hairless, medium hairless en hairy hairless dit kan de prijs ook bepalen.
Dan is er nog een punt, een thruley hairless met een zeer volle kuif, sokken en staart zijn bijna niet te koop die blijven meestal bij de fokker om mee verder te fokken.

Kortom de prijs kan variëren van €800,-- tot €10.000,--
De fokkers waar ik een pup zou willen kopen zitten zo tussen de €1200,-- en €1500,--
Is dat dan een gouden uitvoering???!!!??? :o :o :o :o

Gut, ik dacht dat ik evt wel een hondje van dit ras zou willen maar goed inlezen lijkt dan wel een nuttige bezigheid.
;-)

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door