Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2671464
toeval denk ik, hoorde deze week bij mij in de buurt van een vrouwtje die in het bezit is van een engels buldog dat een buldog nimmer ergens verzekerd kon worden. Had nog geen gelegendheid gehad het na te zoeken maar sluit hier wel bij aan denk ik.
#2671546
Discriminatie hoort bij verzekeringen. Verzekeringen zijn er uiteindelijk niet omdat ze het zo goed met je voor hebben. Maar om geld te verdienen, zo simpel is het.
Wij krijgen geen cent vergoed voor Oscar zijn HD operatie. Tja, dan had ik maar een klein hondje moeten nemen. Had ik vervolgens de patella luxatie operatie zelf kunnen betalen (bij wijze van spreken).
#2671558
Kaela schreef: Discriminatie hoort bij verzekeringen. Verzekeringen zijn er uiteindelijk niet omdat ze het zo goed met je voor hebben. Maar om geld te verdienen, zo simpel is het.
oef...zo had ik het nog nooit bekeken.....
#2671587
lightning schreef: Ja helaas staan inderdaad alle verzekeringen bol van discrimnatie. Bij petplan is het zo (staat ergens in de voorwaarde)als je te vaak declareerd dat ze je er ook uit kunnen zetten.
Ik ben ook bij Petplan en heb in 7 maanden tijd heel wat problemen gehad eerst het oor 1200 euro toen die darmziekte  ook ruim 1200 euro ze hebben alles netjes betaald.
Nu weer voor Fajah verzekering afgesloten geen problemen gehad. Dus ik blijf lekker bij Petplan. Ik geef toe dat de regels er niet beter op worden nu hoog eigen risico, maar als het bij Petplan op betalen neer komt nooit problemen gehad, voordeel alles wordt bij de DA geregeld en je krijgt van DFA de eind rekening thuis gestuurd en heb dan nog 2 a 3 weken de tijd om het restant te betalen.
#2671588
deja schreef: Ik ben ook bij Petplan en heb in 7 maanden tijd heel wat problemen gehad eerst het oor 1200 euro toen die darmziekte  ook ruim 1200 euro ze hebben alles netjes betaald.
Nu weer voor Fajah verzekering afgesloten geen problemen gehad. Dus ik blijf lekker bij Petplan. Ik geef toe dat de regels er niet beter op worden nu hoog eigen risico, maar als het bij Petplan op betalen neer komt nooit problemen gehad, voordeel alles wordt bij de DA geregeld en je krijgt van DFA de eind rekening thuis gestuurd en heb dan nog 2 a 3 weken de tijd om het restant te betalen.
Weet ik, zit zelf ook bij petplan. Wat ik zei kreeg ik ook later te horen waar ik dus wel van schrok. Ik zit met 1 kat ook al op de ruim 1000 euro.  :) maar heb ook de rekeningen gehad van DFA al ;)
#2671592
Ik vind het een hele soepele verzekering, Beau was aangevallen door een Argentijnse Dog hij greep hem zonder slag of stoot Beau had niets meer in te brengen, dan zou je toch denken Petplan gaat verhalen maar niets van dat alles het werd op 35 euro na dat was 2 x eigen risico helemaal betaald zonder vragen.
#2671594
Petplan was ik altijd tevreden over, totdat ze steeds hun polissen bleven wijzigen tot het moment dat mijn ras nauwelijks meer vergoed wordt, ineens. Heb ik dus helemaa niets meer aan.
Overgestapt naar Proteq, zij hebben juist alle uitsluitingen weer in de paketten gedaan. En ja daar betaal je voor, maar liever dat met vergoeding uiteindelijk dan verzekerd zijn voor jan met de korte achternaam.

Service vind ik bij beiden wel goed trouwens. Beiden betaalden snel uit.
#2671597
Kinnie schreef: Petplan was ik altijd tevreden over, totdat ze steeds hun polissen bleven wijzigen tot het moment dat mijn ras nauwelijks meer vergoed wordt, ineens. Heb ik dus helemaa niets meer aan.
Overgestapt naar Proteq, zij hebben juist alle uitsluitingen weer in de paketten gedaan. En ja daar betaal je voor, maar liever dat met vergoeding uiteindelijk dan verzekerd zijn voor jan met de korte achternaam.

Service vind ik bij beiden wel goed trouwens. Beiden betaalden snel uit.
Ik heb een golden en daar wordt niets voor uitgesloten alleen HD en ED dat weet ik want ik heb de kleine letters gelezen en wijzigen van voorwaarden dat is bij meerdere aan de lopende band, ik vond Proteq echt te duur.
#2671600
deja schreef: Ik heb een golden en daar wordt niets voor uitgesloten alleen HD en ED dat weet ik want ik heb de kleine letters gelezen en wijzigen van voorwaarden dat is bij meerdere aan de lopende band, ik vond Proteq echt te duur.
Maar als je dat gaat vergelijken met de kosten die je zou maken, dan heb je bij Petplan het duurste pakket nodig om 100% vergoed te krijgen. Simpel DA bezoek is maar 50% vergoeding in het basispakket. Het middelste pakket 75%. Ik vraag me af wat dan goedkoper is. Bij mij gaat er ook een golden komen, maar ook die gaat als het zover is naar Proteq... Daar zit ook HD / ED weer terug in de paketten..

Je weet natuurlijk nooit wat voor wijzigingen er weer gaan komen, maar ik vind Petplan héél erg achteruit gegaan. En mij mij volgens mij meer, gezien het aanbod dat ik kreeg met de letterlijke vraag ook nog erbij "Lieve Joeri, kom je alsjeblieft weer bij ons terug?" En Joeri is de hond natuurlijk.
#2671667
petplan heb ik ook gehad voor een andere kat maar opgezecht vanwege de vele wijzigingen protec weet ik niet ik zit nu met een kitten die al problemen heeft met de luchtwegen dus ken ik vergeten dan??
verder wat betreft de berner ik weet niet wat er bedoelt word met nog meer problemen ik weet alleen de hd en ed en mijn berner heeft gelukkig niks is kerngezond en ruim 3 jaar
#2671680
kiara schreef: petplan heb ik ook gehad voor een andere kat maar opgezecht vanwege de vele wijzigingen protec weet ik niet ik zit nu met een kitten die al problemen heeft met de luchtwegen dus ken ik vergeten dan??
verder wat betreft de berner ik weet niet wat er bedoelt word met nog meer problemen ik weet alleen de hd en ed en mijn berner heeft gelukkig niks is kerngezond en ruim 3 jaar
Tijd voor een verdiepingsrondje in je eigen ras  :)
#2671965
Amanda/Dino schreef: toeval denk ik, hoorde deze week bij mij in de buurt van een vrouwtje die in het bezit is van een engels buldog dat een buldog nimmer ergens verzekerd kon worden. Had nog geen gelegendheid gehad het na te zoeken maar sluit hier wel bij aan denk ik.


Luchtwegen en gewrichten waren al uitgesloten , ik las nu dat ook de ogen uitgesloten zijn inmiddels . Maar de oogproblemen staan momenteel in de top vijf
Cherry-Eye komt bijvoorbeeld heel erg veel voor . En is dus een aandoening waaraan vele Bullen aan worden geopereert
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door