Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2658178
Ik ben nu dus begonnen vanwege mijn rug, op aanraden van de fysio. Ik hoop niet dat ik daardoor dan weer andere blessures ga krijgen (als ik de berichtje van jullie lees..... )
Door Nadia
#2658191
Ik had mijn enkelblessure al van voor het hardlopen. Van vechtsporten mee gekregen. En als ik niet oplet dan sluipt het er weer in. Ik moet ook eigenlijk naar de hardloop winkel om een ren filmpje te laten maken en schoenen op maat.
Maar dat komt dus niet door het hardlopen. Dat gebeurd ook met gewoon wandelen of werken.
(tijdens mijn werk loop ik een km of 5)
Gebruikersavatar
Door inouk46
#2658192
Evy is top!! Doe 10 weken vliegen voorbij. En voor je 't weet ren je 5km! Heerlijk 's ochtends vroeg, Inouk mee, en genieten van de wereld om je heen die langzaam wakker wordt!! Heeeel verslavend!!
Door Cizsel
#2658212
Beetje net als wat TS zegt....
Ik heb een hekel aan hardlopen, vooral uithoudend zegmaar
Maar eigenlijk zou ik het moeten doen, en heb al veel vaker gehoord dat Start to run zo geslaagd is!
En eigenlijk wil ik dan dus graag proberen
Zou goed voor mij zijn en m'n gewicht inderdaad...
Maar hmmpf...

Dan zou ik eerst schoenen moeten kopen voor hardlopen, heb nu net schoenen gekocht voor Behendigheid (hockeyschoenen, met kleine nopjes voor extra grip)... dus dat moet echt even wachten...
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2658254
Ik heb pas lage wandelschoenen gekocht en daar kan ik nu prima op hardlopen. Anders had ik ook geen schoenen waar ik dat mee zou kunnen doen. En ik zei toen nog dat de schoenen er niet zo uit mochten zien dat ik er mee moest gaan hardlopen, '' want dat is niks voor mij"  ;D
Door Fynn
#2658356
Als je last van je rug hebt is hardlopen best goed maar zou er wel core stability oefeningen bijdoen hoor dat versterkt je romp want hardlopen is best belastend.
Ik loop nu bijna 2 jaar en vind het heerlijk.


Groetjes Rian
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2658456
Nadia schreef: Dat is idd heel belangrijk! En voor zulke blessures is een loopband dus ideaal. Dan kom je niet voor ondergrond verrassingen te staan.
Op de loopband is het de eerste keer heel erg mis gegaan, met als gevolg dat ik toen ruim een jaar niet mocht hardlopen van mn arts en fysio. Nav dit topic heb ik wel besloten weer te gaan starten, maar dan onder begeleiding en gedoseerd.
Schoenen heb ik destijds bij de hardloopwinkel gekocht, dat kan ik iedereen aanraden. O0
Door Cizsel
#2658502
WillyP schreef: Ik heb pas lage wandelschoenen gekocht en daar kan ik nu prima op hardlopen. Anders had ik ook geen schoenen waar ik dat mee zou kunnen doen. En ik zei toen nog dat de schoenen er niet zo uit mochten zien dat ik er mee moest gaan hardlopen, '' want dat is niks voor mij"  ;D
Nou, ik heb geen goede sportschoenen. De noppen zullen op harde ondergrond snel slijten, van de nieuwe hockeyschoenen. Dat vind ik wel zonde... vandaar dus... :-\
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2658505
Ik was vorig jaar actief begonnen (allen met Renate als "coach") maar heb het naast me neer moeten leggen helaas
Op het moment kan ik helemaal niet meer sporten en hardlopen is volgens de artsen uit den boze voor mijn lijf
Baal er van, want vond het heerlijk om mijn hoofd leeg te rennen

Jullie succes en vergeet niet te genieten !!
Door Pedro98
#2658608
Goed bezig hoor. Zorg wel voor een paar goede schoenen liefst bij een zaak waar ze ook een loopanalyse doen.

Eenmaal begonnen met lopen en je bent verslaafd en loop je straat 3x in de week 15km. En oh je ziet een wedstrijdje van 5km in de buurt, begin er maar niet aan voor je het weet ben je daar ook verslaaft aan. En ik kan het weten, ik ga nu mijn 3 week in dat ik niet loop inverband blessure. Oh wat baal ik daar van.
Door Bowdi
#2658618
Pedro98 schreef: Eenmaal begonnen met lopen en je bent verslaafd en loop je straat 3x in de week 15km. En oh je ziet een wedstrijdje van 5km in de buurt, begin er maar niet aan voor je het weet ben je daar ook verslaaft aan. En ik kan het weten, ik ga nu mijn 3 week in dat ik niet loop inverband blessure. Oh wat baal ik daar van.
Herkenbaar! Heb inmiddels een hele verzameling startnummers en medailles. :biggrin2:
Heb ik mooi de wc mee behangen.
Door Lida. S
#2658653
Ik ga volgende week beginnen, heb er eigenlijk weinig zin in, maar het lijkt me heel goed. Ik heb een loopband en goede schoenen, dus het moet maar. Het loopschema ziet er in ieder geval goed uit. Het moet lukken
Door flightleader
#2658758
Veel succes aan alle Start To Runners! Ben al in een iets verder stadium (Halve Marathon) maar ben ooit ook begonnen met Star To Run!
En inderdaad, wedstrijden kunnen zo verslavend zijn :naughty: :naughty: :naughty:
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2658789
Goed bezig Willy !

Ik kom je binnenkort vast een keer tegen en zal even toeteren om je aan te moedigen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door