Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2654565
Vanmorgen werd de nieuwe kar bezorgd. Super simpel in elkaar te zetten, wielen klik je er zo op, voorwiel zat er in 2 seconden op, lekker ruim en helemaal compleet geleverd. Dus met fietsstang, duwstang en extra wiel. Ik ben er blij mee en dat voor een hele leuke prijs!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2654597
Ja is stevig doek, 2, regenschermen die je op kunt rollen, alleen het meegeleverde kussen ga ik niet gebruiken. Vind ik een beetje te dun. De kar is verder net zo groot als mijn oude doggy ride.
Deurtjes voor en achter gaan dicht met ritsen en regenschermen zet je dan weer vast met klittenband.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2678742
We hebben de kar nu dagelijks grondig in gebruik. Ik heb er wel een regenhoes bij besteld, de moeson van 2e pinksterdag was teveel van het goede , de kar en Flow waren drijfnat. Hier ligt er tegenwoordig een schaap in, zeker nu het nog steeds niet zo warm in buiten vind ik schaap wel een goede oplossing.
De wielen kunnen er inderdaad super simpel vanaf, hij is zo ingeklapt. Wij zijn er erg tevreden over. O0
Door Alba
#2678819
Ik vind bij mijn Doggy Ride de wielen erop/eraf echt ellende. 9 van de 10 keer zit het gaatje voor dat stangetje niet recht, het gaat stroef, echt niet handig.
Is dat bij dit merk een ander systeem?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2678823
Alba schreef: Ik vind bij mijn Doggy Ride de wielen erop/eraf echt ellende. 9 van de 10 keer zit het gaatje voor dat stangetje niet recht, het gaat stroef, echt niet handig.
Is dat bij dit merk een ander systeem?
Aan de onderkant zit een klik systeem, waarmee je ze heel makkelijk op het stangetje schuift en weer losklikt. Je hoeft hier geen borgpennen vast te maken, ik vond dat ook een ramp met de goggy ride.
#2678831
Alba schreef: Ik vind bij mijn Doggy Ride de wielen erop/eraf echt ellende. 9 van de 10 keer zit het gaatje voor dat stangetje niet recht, het gaat stroef, echt niet handig.
Is dat bij dit merk een ander systeem?
Ja ik vind dat ook reuze onhandig, maar ik geloof dat de nieuwere modellen ook dat kliksysteem hebben.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2678901
Ik wandel ermee, ook in de duinen en vind hem erg stabiel. Alleen, Flow heeft de neiging met haar kont tegen het deurtje te gaan hangen en dan kiept ie dus wel. Dat is een aandachtspuntje, maar lopend merk je dat snel genoeg. Voorlopig zet ik haar nog niet achter de fiets. A vind ik het geen fietsweer en pak ik de auto als we wat verder weg gaan en b vind ik haar daar nog te klein voor, daarvoor sprint ze nog teveel door de kar heen.
Gebruikersavatar
Door Binno
#2678908
ah OK thanks ;)

ik twijfel nog wat ik ga doen... wacht nog maar even af denk ik
(maar kijkt even naar buiten en noteert alvast *regenhoes bijkopen*)

hier zou het wel enkel om mee te fietsen zijn, als het ooit mooi weer wil worden tenminste :P

Moos is ook nog niet echt van het stilzittende type ;D
ik woon in een drukke buurt dus het karretje mag zeker niet midden op een kruispunt plots omkiepen :-\
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2678936
Geen idee waar jij woont, maar je mag rustig een keer langs komen om te kijken of Moos het wat vind.

Edit: zie dat je in Antwerpen woont, das een beetje ver maar als je in de buurt bent geef je maar een gil. :)
Door Alba
#2678945
Els en Max schreef: Aan de onderkant zit een klik systeem, waarmee je ze heel makkelijk op het stangetje schuift en weer losklikt. Je hoeft hier geen borgpennen vast te maken, ik vond dat ook een ramp met de goggy ride.
*Dorothea* schreef: Ja ik vind dat ook reuze onhandig, maar ik geloof dat de nieuwere modellen ook dat kliksysteem hebben.
Dank jullie dames, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Dat biedt hoop voor als ik deze nog eens vervang (voorlopig is ie verder nog te goed...).
Pauline schreef: Ik krijg de wielen er ook nooit af, maar gelukkig heb ik Eddie, die rukt ze er zo vanaf. :biggrin2:
Mijn Eddie vloekt er zo ontzettend bij dat ik het dan maar zelf doe :-[ (ik scheld inwendig).

Laatst had ik de kar mee voor tijdens een wandeling, had ik net die wielen er eindelijk aan kom ik erachter dat ik het voorwiel vergeten ben... ::) >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door