Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3340390
pearlsofpassion schreef:Ziet er mooi uit Eelke, fijn dat je dat kan doen met iets dat je overhoud van je bier. Alles gebruiken. Super!
Als ik het zo zie, zou ik wel denken dat je best wat langer kneed voor het in de oven schuiven. Dus de laatste kneedsessie voor de laatste rijs. En stevig doorkneden, als je dat lukt natuurlijk. Zodat het iets homogener wordt, dan gaat de korst gladder ogen en het brood minder brokkelen. ;)
Oké, dat ga ik eens proberen. Glad wordt het niet want bostel bestaat uit nagenoeg hele mout/kafjes, dus dat grove hou je wel denk ik. Maar ik zal de volgende keer eens kijken wat dat doet.
Door fransbulletje
#3358383
Het is weer tijd voor... gevulde speculaas :D
IMG_20181026_150050.jpg
IMG_20181026_150050.jpg (2.45 MiB) 2877 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358386
Afbeelding

Afpelstrudel gemaakt. Met appels van de boom van de buurman, rozijntjes, abrikoos en amandel (kaneel en een klein beetje suiker en custardpoeder) erdoor.
Door fransbulletje
#3358390
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Afpelstrudel gemaakt. Met appels van de boom van de buurman, rozijntjes, abrikoos en amandel (kaneel en een klein beetje suiker en custardpoeder) erdoor.
Lekker :dribble: :dribble: :dribble:
Door fransbulletje
#3359557
Appelcake uit de slowcooker!
3 Uur op low en een heerlijke cake.
IMG_20181109_160130.jpg
IMG_20181109_160130.jpg (2.28 MiB) 2699 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3359724
-Annemarie- schreef:https://www.culy.nl/recepten/chocolade-pecan-koekjes/

Ik was natuurlijk eigenwijs en had het recept niet goed gelezen. ;D De eiwitten wel geklopt maar dat hoeft dus niet, ze zijn er niet slechter van geworden. Het kan met minder suiker, en ik heb de helft van het recept gemaakt.
Meer dan genoeg voor 2 personen. Ze zijn nu wel op. :biggrin2: Ernstig lekker! :dribble:
Hahahaha zo maak ik altijd amandelkoekjes! Amandelschaafsel, eiwit en xucker, bakken en klaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door