Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2612040
Mevroi Kruim schreef: Je kunt prima bakken zonder hetelucht. Mijn ouwe gas-oven deed het met alleen onderwarmte en die bakte de beste broden, veel beter dan hetelucht.
oke, dan ga ik eens kijken wat er allemaal voor leuks te krijgen is
Door Djeena
#2612099
TMG1961 schreef: De grootste ovenschaal die ik heb is 26x20 cm en de grootste springvorm is 20 cm doorsnede.
Ben ook op MP aan het kijken of ze iets hebben voor een leuke prijs.

djeena hoe is je ervaring met de moulinex?
Ik vind het een prima ding voor die prijs. Ik vermoed dat jouw schalen er wel inpassen. Even goed uitmeten. Ik heb ook geen ruimte voor een inbouwoven en mijn oude oventje was aan zijn einde gekomen na ik weet niet hoeveel jaar (ook een Moulinex). Toevallig was ik bij de Blokker waar deze stond en ben toen op Google gaan kijken voor de goedkoopste. Die vond ik bij de Megapool. Ik ben er erg blij mee, de oven is heel snel warm en goed schoon te maken. Staat ook nog eens leuk in mijn keuken  :biggrin2:. Ik geeft het apparaat een 10. Ik vond het moeilijk om een betaalbare oven te vinden die ook nog eens op mijn aanrecht zou passen want de meeste zijn enorme bakbeesten. Succes ermee!

NB: het is een gewone oven en geen heteluchtoven maar dat hoef ik ook niet in zo'n klein ding.
Laatst gewijzigd door Djeena op ma 25 feb 2013, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
#2612120
djeena schreef: Ik vind het een prima ding voor die prijs. Ik vermoed dat jouw schalen er wel inpassen. Even goed uitmeten. Ik heb ook geen ruimte voor een inbouwoven en mijn oude oventje was aan zijn einde gekomen na ik weet niet hoeveel jaar (ook een Moulinex). Toevallig was ik bij de Blokker waar deze stond en ben toen op Google gaan kijken voor de goedkoopste. Die vond ik bij de Megapool. Ik ben er erg blij mee, de oven is heel snel warm en goed schoon te maken. Staat ook nog eens leuk in mijn keuken  :biggrin2:. Ik geeft het apparaat een 10. Ik vond het moeilijk om een betaalbare oven te vinden die ook nog eens op mijn aanrecht zou passen want de meeste zijn enorme bakbeesten. Succes ermee!

NB: het is een gewone oven en geen heteluchtoven maar dat hoef ik ook niet in zo'n klein ding.
Dank je.
Ik hoef geen super de luxe oven met van alles erop en er aan. Gewoon een oventje wat werkt. Ik bak geen super culinaire hoogstandjes dus heb ook geen super hoogstaande oven nodig
Door Djeena
#2612135
Er zit ook een grill in, deze is ook prima. Als ik bv zuurkool maak doe ik dat voor een aantal keren en dan per bakje in de vriezer. Dan doe ik het in een grote schaal en het is eigenlijk zo warm. Mijn oude oven deed er wel lang over, de eerste keer is mijn eten bijna verbrand omdat ik niet wist dat het nu veel sneller ging.  :biggrin2:
Door ~anna~
#2612151
Hetelucht zorgt voor een gelijkmatige verdeling in de oven van de boven en onderwarmte.
En daarom geeft hetelucht een uitstekend bakresultaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door