Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shifare
#2589780
Op heel veel site's wordt leverworst geadviseerd als beloning.
Onder andere samen met nog veel meer worsten.
Ik was een beetje gaan lezen maar echt overal zit varkensvlees in.

Geven jullie wel is leverworst?
Gedroogd spiervlees en orgaan moet ze bijna niet. 3 keer en daarna vindt ze het niet meer interessant.

Kan leverworst dus kwaad?
Door Mowgli
#2589785
Shifare schreef: Op heel veel site's wordt leverworst geadviseerd als beloning.
Onder andere samen met nog veel meer worsten.
Ik was een beetje gaan lezen maar echt overal zit varkensvlees in.

Geven jullie wel is leverworst?
Gedroogd spiervlees en orgaan moet ze bijna niet. 3 keer en daarna vindt ze het niet meer interessant.

Kan leverworst dus kwaad?
Leverworst wordt gekookt, dus het aujeszky virus is al gedood Edit:als het vlees eventueel besmet zou zijn met dit virus...
Laatst gewijzigd door Mowgli op zo 03 feb 2013, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2589866
Ik vind het goor, leverworst, als beloning. In de regel staat het stijf van de E nummers. Maar ja goed, soms breekt nood wet en moet je mega lekkere beloning hebben. Dan kan een stukje leverworst of knakworst (die heb je wel van rund trouwens) goede dienst bewijzen!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2589927
Ik heb laatst leverworst in een tube besteld, speciaal voor de hond. Ik denk dat mocht ik de volgende keer weer zoiets nodig hebben, ik beter smeerkaas in een tube kan pakken.
Het is hartstikke duur voor een vrij kleine tube.... En gedroogde stukjes vlees zijn ook veel lekkerder natuurlijk  ;)
Door Shifare
#2590061
Fenixjuh schreef: Ik heb laatst leverworst in een tube besteld, speciaal voor de hond. Ik denk dat mocht ik de volgende keer weer zoiets nodig hebben, ik beter smeerkaas in een tube kan pakken.
Het is hartstikke duur voor een vrij kleine tube.... En gedroogde stukjes vlees zijn ook veel lekkerder natuurlijk ;)
Zo werkt het bij Echo dus helaas niet. Na 3x vind ze het gedroogde vlees gewoon niet interessant meer. En ik kan er toch niet achterkomen waarom. Sinds ze hier woont, ruim 7 maanden ben ik op zoek naar een beloning die ze langer dan 2 dagen interessant vindt.
Ze is (zo is gebleken) gek op de brokjes van Orijen als beloning maar nu met haar groeipijn wil ik geen brokjes gebruiken als beloning.
Aangezien ik zaterdag weer ga trainen moet ik wel iets hebben waar ze graag voor wil werken.
Misschien toch maar even kijken naar stukjes knakworst anders.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2590118
Fenixjuh schreef: Ik heb laatst leverworst in een tube besteld, speciaal voor de hond. Ik denk dat mocht ik de volgende keer weer zoiets nodig hebben, ik beter smeerkaas in een tube kan pakken.
Het is hartstikke duur voor een vrij kleine tube.... En gedroogde stukjes vlees zijn ook veel lekkerder natuurlijk ;)
Dat laatste is wel waar, maar je propt er zo lastig een pil in :biggrin2:

Hier dient de leverworst dus als pillenpropper. Omdat we niemand willen misdelen krijgt iedereen hier dus 1 plakje leverworst per dag.
Door nienk
#2590170
ik heb voor Reus (toen hij gewoon nog alles 'mocht' hebben) wel eens  van die leverworst van Kong gehad, in zo'n soort spuitbus. dat vond ie mega lekker, deed er allles voor.
Door Too
#2590361
Angelique schreef: Dat laatste is wel waar, maar je propt er zo lastig een pil in :biggrin2:

Hier dient de leverworst dus als pillenpropper. Omdat we niemand willen misdelen krijgt iedereen hier dus 1 plakje leverworst per dag.
Hier ook, t komt maar sporadisch voor dat ze een pil moeten maar dan nog ... als ik niet hoef te worstelen is me dat een lief ding waard
en dus kleien we dan gezellig met wors [dat gaat nl veel beter dan met smeerkaas en roomboter poetsen ze eraf ]
Gebruikersavatar
Door Sady
#2591668
Als Sox zijn beloning voor het trainen niet  meer bliefde haalde ik altijd een truckje uit.

Ik mikte een frikandel in de magnetron en deed het warm in een zakje/potje bij de gedroogde snoepjes.Dan hebben ze een andere geur , terwijl ze dan toch alleen het snoepje krijgen. :biggrin2:

of een klein stukje kaas in een zakje (helemaal verkruimelen) en daar de snoepjes bij
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door