Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2582444
Hoi,
Omdat ik ook hier soms tussen de regels doorlees dat het allemaal wat minder wordt geef ik deze toch even aan jullie door:

Er zijn, verspreid over het land diverse groepen met de naam "weggeefhoek" of "weggeefgroep".
Ik weet het van de regio noordbrabant, van rotterdam, van tilburg en omstreken bijvoorbeeld maar er zijn er meer.

Ze werken, en de meeste lopen ook goed.

In het kort: je mag je overtollige, gebruikte maar in goede staat verkerende spullen aanbieden. Gratis wel te verstaan! :-)
Bij sommige groepen mag je ook vragen om dingen.

Als je denkt dat het wat voor je is, zoek er eens op; je zult verrast zijn wat er soms wordt aangeboden.

Suzanne
#2582453
Ik vind het een goed initiatief. Ben zelf ook lid van zo'n groep en al heel wat weggegeven en ook gekregen. Beter dan weggooien. En het leuke is dat je ook ziet wie het meeneemt en hoe blij ze zijn. Bij de kringloopwinkel zie je dat niet en die vragen vaak best nog flinke prijzen.
#2582512
conleeuw schreef: leuk initiatief, wie weet kan ik daar een nieuwe hondenbank scoren en wat dingen in ruil ervoor herplaatsen :D
Ik heb al heel veel banken gezien dus vast wel! Als je googelt op gratisaftehalen of gratis optehalen of dat soort zaken vind je ook al een boel sites.

Huis leeg, en dan in ruil een mooie lange tafel om te knippen en stof op te leggen voor patronen. Dat zou handig wezen!
#2582531
Mevroi Kruim schreef: Ik heb al heel veel banken gezien dus vast wel! Als je googelt op gratisaftehalen of gratis optehalen of dat soort zaken vind je ook al een boel sites.

Huis leeg, en dan in ruil een mooie lange tafel om te knippen en stof op te leggen voor patronen. Dat zou handig wezen!
Klopt, er zijn best veel van dit soort dingen / initiatieven ;-)

Het is ook wel 's in me opgekomen om te kijken of dat op dit forum wat zou worden maar dat is logistiek al niet handig, los van het feit dat het hier niet "past" ;-)

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door