Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2644109
Zou zeker een optie zijn, dus wie het nog niet heeft gedaan... aangifte doen kan altijd! Hoe meer zielen, hoe meer uh, ik bedoel hoe minder vreugd.... voor Arjan dan, want die krijgt vanzelf wel justitie in zijn nek, daar hoef ik niets meer voor te doen.
Je kan maar zolang mensen belazeren, daarna is het ooit een keer tijd voor karma...
#2644220
En voordat ik het dan vergeet te melden.... het gaat er dan juist om dat je aangifte gaat doen bij het politiebureau zelf, aangifte via internet wordt gezien als een melding, daar wordt verder niks mee gedaan.
Het gaat er dus om, om zoveel mogelijk persoonlijke aangiftes te  verzamelen door dit te doen op het bureau.
Goed, het kost dan wel even tijd, maar dan heb je ook iets.
En dan, ook gaan bellen met de politie regio Twente Noord. Eens kijken hoeveel slachtoffers er dan nog ten prooi van aan Arjan.
Ik heb geleerd, hopelijk gaat hij ervaren wat ons leren voor gevolgen heeft  ;D
#2644426
*Lia* schreef: Staat die advertentie nog steeds op MP ??
Hij  adverteert  niet alleen, hij benadert  via MP  collega adverteerders die ook op MP  adverteren.
Vaak zijn  dat mensen die een DSZ hebben of een IN bedrijfje 
#2644537
nova schreef: Hij  adverteert  niet alleen, hij benadert  via MP  collega adverteerders die ook op MP  adverteren.
Vaak zijn  dat mensen die een DSZ hebben of een IN bedrijfje

Oh, ik snap het ja. Dan blijft MP mooi buiten schot.
#2645289
Zo, de eerste 34 verkopers van KVV en aanverwante producten via Marktplaats zijn gewaarchuwd!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus.
Op deze manier kan Arjan de K. binnenkort toch geen poot meer aan de grond krijgen lijkt me, ik blijf in ieder geval MP nakijken op nieuwe advertenties van mensen die KVV te koop aanbieden om deze te waarschuwen, zodat het ergens gaat ophouden met zijn praktijken  :D




Edit mod: aangepast wegens privacyschending.
Laatst gewijzigd door mirkeq op zo 07 apr 2013, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2645499
mirkeq schreef: Zo, de eerste 34 verkopers van KVV en aanverwante producten via Marktplaats zijn gewaarchuwd!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd dus.
Op deze manier kan Arjan de K. binnenkort toch geen poot meer aan de grond krijgen lijkt me, ik blijf in ieder geval MP nakijken op nieuwe advertenties van mensen die KVV te koop aanbieden om deze te waarschuwen, zodat het ergens gaat ophouden met zijn praktijken  :D
Kijk je uit dat jij dadelijk geen aanklacht aan je kont hebt hangen ivm laster en smaad? ;)
Een gewaarschuwd mens teld voor 2, van beide kanten.
Ik begrijp je natuurlijk, maar let aub op met wat je doet.
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op zo 07 apr 2013, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2645538
Ik heb het hier nog over gehad met de agente die mijn aangifte had opgenomen, zolang ik bij de waarheid blijf, en dat doe ik, heeft hij geen poot om op te staan in dit geval. Sterker nog, zou hij een aangifte doen wegens laster en smaad, staat mijn aangifte naar hem hier boven, omdat ik kan bewijzen dat hij de boel belazerd, zelfs tot op het politiebureau aan toe toen ik aangifte zat te doen, toen hebben we namelijk nog ge-beld en kreeg ik een sms dat "hij nu het geld had overgemaakt"....
Hij had trouwens zelf ook nog advertenties op MP staan, die ben ik gisteren tegen gekomen, die heb ik natuurlijk niet gemail  ;)
Maar, toch bedankt voor je berichtje hier, ik begrijp wel hoe je het bedoeld en dat vind ik ook ontzettend aardig.
#2646465
Zelfs als je een eerlijk bedrijf zwart maakt met leugens, doet de politie niets.. Een aangifte van smaad en laster werd bij mij geweigerd (ik wilde dus aangifte doen wegens smaad en laster), dus wat dat betreft..
#2646485
Nou Roosj,
dát is dan ook balen zeg... Hier werd helemaal niet moeilijk gedaan, behalve dan dat ik bijna 3 kwartier tot een uur kon wachten eer dat ik aangifte kon doen...
Hoop dat degene die jou zo te grazen heeft genomen alsnog ergens tegen de lamp aan is gelopen dan...
#2646490
mirkeq schreef: Nou Roosj,
dát is dan ook balen zeg... Hier werd helemaal niet moeilijk gedaan, behalve dan dat ik bijna 3 kwartier tot een uur kon wachten eer dat ik aangifte kon doen...
Hoop dat degene die jou zo te grazen heeft genomen alsnog ergens tegen de lamp aan is gelopen dan...
Zo ver ik weet helaas niet.

Maar 3 kwartier tot een uur wachten? Hier laten ze je gerust een week wachten..
#2646677
dat is wel erg sneu zeg, is er geen ander politiebureau in de buurt dan waar je terecht kon? Bij het politiebureau waar ik aangifte ben gaan doen, kon je kiezen of je wilde wachten tot je aan de beurt was of je kon een afspraak maken, maar eigenlijk geen enkel probleem ervaren, zo zou het toch eigenlijk overal moeten kunnen lijkt mij...
#2648254
Ook ik ben wellicht door de heer de K opgelicht.
Heb onlangs bestelling gedaan en betaald en nog niks gekregen.
Heb wel adres gegevens en vaste tel nummer van meneer.
Wellicht keer samen langs gaan om ons gelijk te halen????
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door