Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2971194
[quoteHeel lekker soepje is dat. Van courgette, broccoli, bleekselder, spinazie, prei en groentenbouillon. Kan ik meteen de broccoli roosjes gebruiken.][/quote]

Deze soep bedoelde ik  :) Is hem uiteindelijk niet geworden en kwam onverwacht een vriendin van me langs. Hebben lekker een wijntje gedronken met toastjes kruidenboter (zelfgemaakt), olijfjes en plakjes franse worst. Toen geen zin meer om soep te maken dus maar een (goede kwaliteit) hamburger gehaald bij de snackbar op de hoek met patat. Voordeel van een paar dagen sappen is wel dat ik de helft niet opgegeten heb omdat ik gewoon vol zat. Zonde dat we te veel gehaald hebben maar vond het wel een fijne ervaring dat ik met minder dus nu genoeg heb.

Overdag doen we sap en wanneer we wat erbij willen een handje noten of kleine tomaatjes bv. En 's avonds eten we normaal. Gisteren bv ook heerlijke pita broodjes shoarma gegeten  :D

Bevalt tot nu echt meer dan prima  :)
#2973878
Deze week een menu gemaakt met sapjes die via internet gevonden heb en waar wat groente/fruit in zit wat ik eerder nog niet gebruikt heb bv witlof, abrikoos, peterselie, munt, meloen etc.

Vond de sapjes van vandaag redelijk. Kreeg het wel naar binnen maar vond het niet zo lekker als normaal. In deze sappen zit ook geen advocado of iets vullends waardoor er toch eerder honger gevoel ontstaat.
#2973948
Voor vanmiddag een sap gemaakt van ananas, watermeloen, bleekselderij, en appels. Nog niet geproefd maar tijdens het juicen viel het me tegen hoeveel of dus juist hoe weinig sap er uit watermeloen komt  :(. Die gaat dus niet meer in de juicer blend het er volgende keer wel doorheen of eet de meloen gewoon zo uit het knuistje...

Voor vanmorgen een sap van rode biet, sinaasappel, gember en spinazie. Heb er nog wat chiazaadjes doorgeroerd voor de extra vulling. Zo het eerste slokje proeven  :)

Geproefd: lekker  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door