Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2778984
Bink09 schreef: Ik heb dus vorige week de 7 daagse detox gedaan, respect voor degene die netjes alle sapjes opdrinken, ik vond er een paar zo ranzig dat ik mij niet meer aan het schema heb gehouden en alleen maar lekkere sapjes heb gemaakt, het resultaat zal vast niet 100% zijn maar ik kon het anders niet volhouden. Maar mijn doel is wel behaald trouwens, ik voel mij fitter en de gigantische drang naar suiker is bijna weg.
Super gedaan! Welke vond je vies? Ik vond alleen die met alleen groenten vies toen gelukkig.

Ot nu een uitgesteld ontbijt van de bloodbuilder. Was vergeten hoe extreem lekker die is.
#2778989
Deze vond ik vies maar met wat aanpassingen ging het aardig, niet van harte maar ik dwong mijzelf door het snel en zonder te ruiken op te drinken
Lemon ginger zinger, zonder gember en met een extra appel
Super chute juice, zonder gember, twee extra appels en een schijf annanas

Deze kreeg ik hoe dan ook niet door mijn strot, dus die heb ik vervangen door die ik wel lekker vond.
Pure green super juice, dat was echt gatverdarrie!
Super detox juice, ook gatverdarrie!
Turbo express, nog meer gatverdarrie
#2779006
Haha klopt zijn er ook veel, maar ik vond die gatverdarries zo vies dat ik na 1 slok bijna moest kokhalzen, als ik dan doorzette dan werd ik zwaar beroerd zo vies vond ik het, dus ben ik met die maar helemaal gestopt.

Ik heb ze allebei en ik heb het gemaakt zoals hij in het voorbeeldfilmpje zei, alles moest in de juicer, en die met avocado moest je eerst de andere ingredienten juicen en daarna moest de sap met avocado in de blender.
#2779140
Ik heb alle boodschappen in huis :) Was vergeten of ik gisteren nou wel of niet een paprikamix had gekocht, dus nu heb ik een paprikamix en nog een gele paprika... zou maar iets met paprika's eten denk ik  :g:

Gelukkig heb ik dat boek niet, hahaha

Ben wel weer aan een detoxje toe, mijn lijf begint te schreeuwen om gezonde dingen. Ik had laatst ook de blood builder gemaakt (doe ik nog steeds wel vaker, soms heb ik ineens enorm behoefte aan rode sapjes, ik hoop dat ik dat de komende 3 dagen ook heb, hahaha) maar toen had ik een onrijpe avocado, zo zonde! Nog wel lekker hoor, maar toch anders...
#2779168
Ik doe geen detox, maar wil wel even iets kwijt.
Sinds 3 dagen drink ik op's ochtends op nuchtere maag en 's avond voor het slapen gaan 1 glas water met 1 theelepel sole erin.
Wauw wat grappig wat dit doet. De smaak is heel erg wennen, maar ik slaap beter en voel me energieker.
Moest t f kwijt  ;)
#2779540
Oh echt, issie er eindelijk? Werd al maanden geleden gezegd dat hij er bijna was, maar ik had hem nog niet gevonden... Ga zo meteen kijken :biggrin2:

Ik zit nu aan mijn water met citroen, kon vandaag eindelijk uitslapen dus dat heb ik dan ook gedaan :) Net wel vast receptje door gelezen en ik dacht meteen oh ja, met een hele avocado... pfffff :D
#2779608
Euh jij en ik denk ik. ;D
Fijne juicer is dat hè, ik heb em in het zwart.
Net min  heet water met citroen gedronken.  Vond ik de vorige keer heel smerig, maar nu vind ik het wel lekker eigenlijk.  Ik ga zometeen mijn  eerste sapje maken en ook de helft nemen denk ik. Ik heb eerst een paar video's gekeken van jason.
Na mijn sapje ga ik het dorp onveilig maken om nog wat spulletjes te kopen.  Ik ga braaf op de fiets.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door