Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#2641259
Gaaf Hanna !!!  Ik hoop dat ze het allemaal goed doen !!!

Ik heb wat mini-tomatenplantjes verspeend en hoop dat ze dat allemaal overleven, sowieso staan ze nog binnen  :)
Door kaszi
#2641265
hannabelgje schreef: Pff mijn aardbeientuintje is klaar. Was wel ff wat werk. Hier is em:

Afbeelding

Nu moeten de plantjes gaan wortelen en dan kan hij overeind gezet worden.
Ziet er leuk uit. Maar denk je niet dat het zand er gaat uitlopen met het regenwater?
Door Nynke
#2641271
kaszi schreef: Ziet er leuk uit. Maar denk je niet dat het zand er gaat uitlopen met het regenwater?
Aan de zijkanten en onderkant zit worteldoek, had je dat gezien??
Door kaszi
#2641275
Nynke schreef: Aan de zijkanten en onderkant zit worteldoek, had je dat gezien??
Ja heb ik gezien. Maar vooraan toch niet. Als ik bloemetjes plant in baskets moet ik zien dat het zand nergens kan weglopen.
Door hannabelgje
#2641283
kaszi schreef: Ja heb ik gezien. Maar vooraan toch niet. Als ik bloemetjes plant in baskets moet ik zien dat het zand nergens kan weglopen.
Er komen ook nog veel meer plantjes in hoor. Maar ik heb nog niet meer plantjes nu. Ik ga nog aardbeitjes zaaien en ik krijg nog wat plantjes van de buren. Pas als hij vol zit dan gaat hij staan.
Laatst gewijzigd door hannabelgje op ma 01 apr 2013, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#2641366
Anthraciet schreef: Alles wat ik in de kas gezaaid hebt komt nog niet op en het vriest hier nog dagelijks.

Krijg een vermoeden dat het dit jaar weinig zal gaan worden met eigen groente en fruit ::)
Ga jij eens gauw je mond spoelen met zeepsop !!!  >:( >:( >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door