Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2553081
cindy5409 schreef: en het bot gaat ook allemaal door die kleine gaatjes zonder vast te lopen?
Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.
Door Dreetje
#2553088
Lil schreef: Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.
Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?
Ik heb me suf gegoogled maar kon 'm niet op een Nederlandse site vinden.
Door Lil
#2553091
Dreetje schreef: Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?
Ik heb me suf gegoogled maar kon 'm niet op een Nederlandse site vinden.
Zal morgen even kijken of het nl of dtl was, maar heb hem zeker gevonden voor zo'n 100 euro zoals in het topic stond
Door Mowgli
#2553115
Dreetje schreef: Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?
Ik heb me suf gegoogled maar kon 'm niet op een Nederlandse site vinden.
Bij Ebay Duitsland wordt dze te kust en te keur aangeboden.
Door Martine-Tom
#2553140
cindy5409 schreef: en het bot gaat ook allemaal door die kleine gaatjes zonder vast te lopen?
yep geen probleem:)
Door Martine-Tom
#2553144
Lil schreef: Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.
;D
Voor morgen ligt er 8 kilo orgaan, 6 kilo spier en 6 kilo bot...ik zal jullie op de hoogte houden  :)
Door Martine-Tom
#2553149
lauraV schreef: ik twijfel of t binnenwerk sterk genoeg is ......
Vandaag is er 2 kilo bot doorheen gegaan en heb totaal geen enkele hapering gevoeld.
Ik ga het morgen wel merken  ;)
Door Martine-Tom
#2553154
Lil schreef: Vraagje binnen werk is dat rvs of is dat plastic?
Van de vleesmolen is allemaal rvs, er zit ook een raspenset bij en dat is allemaal plastic.
Ik zal morgen ff een foto maken  :)
Door inni
#2553311
gaan die eendenekken er zonder platkloppen door??

Ik ga dadelijk, beginnen aan 12kg eendenekken, eerst schoonmaken (voor Berre moet alle vet weg) dan platkloppen en dan 2x malen met de kenwood keukenachine (major die inmiddels 30j is) maar die heeft af en toe toch last en ik kijk dus uit naar een vleesmolen die niet te veel ruimte inneemt en eendenekken aankan.
Door Martine-Tom
#2553365
Tot nu toe gaan ze er zonder platkloppen en in 1 keer doorheen, ik ga ze vandaag wel heel braaf in kleinere stukjes knippen  :biggrin2:
Maar aangezien ze gister zonder morren in hun geheel er doorheen gingen verwacht ik dat dat vandaag niet veel anders zal zijn als ze in stukken gaan.

Even het ontbijt laten zakken en dan ga ik beginnen aan de 8 kilo orgaan die er liggen  :P
Door inni
#2553539
Martine-Tom schreef: Tot nu toe gaan ze er zonder platkloppen en in 1 keer doorheen, ik ga ze vandaag wel heel braaf in kleinere stukjes knippen  :biggrin2:
Maar aangezien ze gister zonder morren in hun geheel er doorheen gingen verwacht ik dat dat vandaag niet veel anders zal zijn als ze in stukken gaan.

Even het ontbijt laten zakken en dan ga ik beginnen aan de 8 kilo orgaan die er liggen  :P
hihi, veel plezier. Ik moet toch ook altijd even slikken als ik aan een berg begin. 'k Heb overigens net gedaan, van 5.45 vanmorgen  tot iets na tweeën.  er zit 11kg kvv in de vriezer en 2kg in de oven om te drogen. we kunnen er weer even tegen. Nu eerst maar 's douchen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door