Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2567786
Ik had zelfs 2 mails.

1 binnen voordat ik aan ideal begon met bedankt voor bestelling, zodra betaling binnen is. 1 meteen na betaling met uw betaling is ontvangen.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2567796
Lil schreef: Ik had zelfs 2 mails.

1 binnen voordat ik aan ideal begon met bedankt voor bestelling, zodra betaling binnen is. 1 meteen na betaling met uw betaling is ontvangen.
Dat dus  :)

Waarschijnlijk heb je dan toch ergens een typefout in je mail adres gezet of je moet eens even kijken in je ongewenst Senna
Door wijkje
#2567803
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..
Misschien ben ik wat te snel geweest met aanschaffen van Kenwood. Daar heb ik wel wat nachtjes over geslapen omdat het wel uitgave is. Maar omdat ik juist ook graag haas e.d. wil  malen hoop ik dat dit met 2000W voldoende moet zijn.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2567808
Haaskarkas is best hard, dus ik denk dat je met je kenwood ( ik neem aan dat je de pro 2000 hebt) wel goed zit.
Het was voor mij ook even een afweging. Of de Kenwood, of de proficook.
Maar omdat ik bij de kenwood nog een extra schijf zou moeten laten maken, vond ik de kosten een beetje hoog worden tegenover hetgeen wij willen gaan vermalen.
Bij de proficook zit zo'n soort gelijke schijf al bij  en financieel gezien paste die iets beter in mijn budget  deze maand  ;)
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2567831
Sweet Dutchess schreef: Dat dus  :)

Waarschijnlijk heb je dan toch ergens een typefout in je mail adres gezet of je moet eens even kijken in je ongewenst Senna
Ik heb wel via direct bestellen de vleesmolen besteld. Dus niet eerst geregistreerd. Er stond dat, dat ook wel kon. Heb ook gewoon een order nummer. En er stond ook gewoon in beeld: bedankt voor uw bestelling. Ze moeten 'm dus wel gekregen hebben. Mijn betaling sowieso, want dat is er al af :biggrin2:
Misschien idd toch een type foutje dan. Heb er nog een mailtje achteraan gestuurd, stond dat ik binnen  24 uur een reactie zou krijgen. Anders bel ik er maandag maar ff achteraan.
Door Lil
#2568108
Ik heb me ook niet geregistreerd.

Hier twijfel ik al langer over een Kenwood en de prijs hield me tegen. Deze valt wel in dezelfde prijsklasse normaal, maar heeft "slechts" 1500 watt. De Bomann heeft er 500, maar die is wel beperkt in kunnen. Kip, konijn wel rug, maar geen schouders en eendenvleugels, maar geen nekken. Ik ben dus al blij als ik van konijn en eend alles erdoor kan doen. Haas hoeft van mij niet.
Door cindy5409
#2568177
Lil schreef: Ik heb me ook niet geregistreerd.

Hier twijfel ik al langer over een Kenwood en de prijs hield me tegen. Deze valt wel in dezelfde prijsklasse normaal, maar heeft "slechts" 1500 watt. De Bomann heeft er 500, maar die is wel beperkt in kunnen. Kip, konijn wel rug, maar geen schouders en eendenvleugels, maar geen nekken. Ik ben dus al blij als ik van konijn en eend alles erdoor kan doen. Haas hoeft van mij niet.
Hoop wel voor je dat er een schijf met behoorlijk grote gaten bijzit anders ben ik bang dat het konijn niet gaat lukken.
Door Lil
#2568312
cindy5409 schreef: Hoop wel voor je dat er een schijf met behoorlijk grote gaten bijzit anders ben ik bang dat het konijn niet gaat lukken.
Gaten? Er zit een schijf bij die uitziet als een wagenwiel. Veel groter dan de gaten van jullie schijf dus.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2568550
Die schijf is eigenlijk ook de doorslag geweest voor ons en natuurlijk de prijs voor deze molen  ;)
Aangezien wij niet al te hard bot gaan vermalen , verwacht ik ook dat 1500W ruim voldoende is.
Als hij binnen is ga ik hem meteen uitproberen.
Door Mowgli
#2568612
Lil schreef: Gaten? Er zit een schijf bij die uitziet als een wagenwiel. Veel groter dan de gaten van jullie schijf dus.
Die schijf als een wagenwiel is een voorsnijder
Door tt-tjes
#2570450
Sweet Dutchess schreef: Die schijf is eigenlijk ook de doorslag geweest voor ons en natuurlijk de prijs voor deze molen  ;)
Aangezien wij niet al te hard bot gaan vermalen , verwacht ik ook dat 1500W ruim voldoende is.
Als hij binnen is ga ik hem meteen uitproberen.
Heb je hem al binnen Esther, ben benieuwd naar de ervaringen, ik heb hem nog niet besteld. Ik heb hem nodig voor kippen- en eendennekken
Door cindy5409
#2570452
Lil schreef: Gaten? Er zit een schijf bij die uitziet als een wagenwiel. Veel groter dan de gaten van jullie schijf dus.

Afbeelding
ben het helaas niet met je eens zal straks een foto plaatsen van de schijf waar ik mee maal. die ziet ook uit als dat wagenwiel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door