Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2540535
Jantina schreef: Ja, wij hebben bij de Action zo’n naaisetje gekocht… Moest van meneer Jantina aangezien Teckel haar kussen gesloopt had en ik het weg wilde gooien en hij dat onzin vond. Hij heeft dus ook dat gat gestopt… Oftewel: ik kan ECHT niks met naald en draad… :-[
Ik ben in huis ook de knopen aanzetter, popjes aan elkaar hechter en draden door naalden heentrekker.
Maar.....Joke heeft het te pakken en praat over patronen en naaimachines dus wie weet!
:biggrin2:
#2540537
pluto schreef: Ik ben in huis ook de knopen aanzetter, popjes aan elkaar hechter en draden door naalden heentrekker.
Maar.....Joke heeft het te pakken en praat over patronen en naaimachines dus wie weet!
:biggrin2:
Jaja ik ga in januari op naailes, dus Edith mag ik ook het patroon  ;)
#2540604
Leuk Edith! Goed verteld en duidelijke foto's!

Ik heb een wat ander patroon gevonden voor de badjas, want die maak ik van niet-rekkende badstof en Logi heeft een hekel aan dingen die over z'n kop moeten. Dus ik heb een model met een sluiting op de rug. Ik ga 'm vanavond knippen en kijken of ik 'm morgen in elkaar gezet krijg.
#2540636
Mevroi Kruim schreef: Leuk Edith! Goed verteld en duidelijke foto's!

Ik heb een wat ander patroon gevonden voor de badjas, want die maak ik van niet-rekkende badstof en Logi heeft een hekel aan dingen die over z'n kop moeten. Dus ik heb een model met een sluiting op de rug. Ik ga 'm vanavond knippen en kijken of ik 'm morgen in elkaar gezet krijg.
Wil je die delen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door