Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
maddoc
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Berichtdoor maddoc » Di 01 Jan 2013, 00:05

Dat is opeens wel heel snel gegaan, van volop in behandeling naar uitbehandeld en met 11/2 uur bij jullie thuis.
Wel erg jammer, dat ze dan niet alleen de opname willen stopzetten, maar gelijk ook alle medicatie ipv de kans geven om te kijken wat er gebeurt als ze weer in haar vertrouwde thuissituatie is.
Dit is wel heel dubbel zo, geniet van elkaar de tijd die jullie nog gegund is en ik hoop dat ze er toch door heen weet te komen.
*Remy*
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Berichtdoor *Remy* » Di 01 Jan 2013, 00:21

Gelukkig nieuwjaar Bonnie  :-*
Naomi B
5-sterren

Berichtdoor Naomi B » Di 01 Jan 2013, 00:41

Al veel goede tips gezien en ik lees de rest van de update pas nu. Even nog een tip. Tramadol is er ook in bruistabletvorm. Als dat uitgebruist is kan het door de sonde heen. Balen dat we te ver zitten. Heb het thuis liggen :(.
Hoop dat ze het redt vannacht.
Marlou-Kamiel
5-sterren

Berichtdoor Marlou-Kamiel » Di 01 Jan 2013, 00:48

lieve mensen, dank weer allemaal en ook een enorm goed 2013!!

bruistabletvorm is ook een goede tip Naomi M!
neem ik ook zeker mee..

de honden hebben geen last gehad van het vuurwerkgebeuren gelukkig
de hele situatie is zo raar dat dat vuurwerk wel het minste is
al heeft Jos ze wel een klein bakje advokaat met slagroom gegeven maar dat was echt pas om 2 voor 00.00 ofzo..
Bon heb ik terwijl ze lekker lag een paar vingers/happen slagroom gevoerd, vond ze wel lekker!!
ze heeft echt last van nek dus ze blijft liggen en ik denk: laat haar maar :) :)

fijne nacht verder jullie :-*
ik sleep een matras naar de woonkamer en slaap daar meet Bon en wie er nog meer bij wil liggen van de honden
Jos slaapt in bed met degene die zich daar graag wil vervoegen..

:) :-* :) :-*
chooky
5-sterren

Berichtdoor chooky » Di 01 Jan 2013, 01:07

Slaap lekker :-*
Martine-Tom

Berichtdoor Martine-Tom » Di 01 Jan 2013, 01:09

Ik wens jullie heel veel sterkte komende nacht, goede nacht lieve Bon, geniet van de liefde van je baasjes  :-* :-*
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op Di 01 Jan 2013, 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.
sella
5-sterren

Berichtdoor sella » Di 01 Jan 2013, 01:18

Welterusten! Laat het toch een goed begin zijn voor de rest van haar leven :-*
Buran en Co
5-sterren

Berichtdoor Buran en Co » Di 01 Jan 2013, 01:36

Ik ga heel hard hopen dat Bonnie het eerste wondertje wordt van dit jaar!!!

:-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren

Berichtdoor Marlou-Kamiel » Di 01 Jan 2013, 02:02

ze heeft lekker in de tuin gepiest daarstraks weer (en eerder ook al op haar kussen, ze heeft echt moeite met overend komen), sondevoer gehad en ja hoor ze ging de slaapkamer in en ligt nu lekker op Jos zn plek in bed (hij gaat altijd later naar bed en Bonnie vindt dan dat hij uberhaupt niet hoeft te komen-blafblaf- en slaapt graag naast mij met haar koppie op het kussen :-* :smitten: :-* :smitten:
dat doenwe vbannacht dan dus zeker ook!!
we maken nog een flesje bubbels open en gaan die fijn in en op bed nuttigen!!
Kamiel is in de slaapkamer erbij (die wil overal bij zijn-beauceron he-  ;) ;)) en meneer Koning windhond trekt zn neus eens op als hij Bonnie ruikt of ziet en ligt op de bank onder zn dekentje (schoonheidsslaapje)
tot morgen, wij gaan nu inderdaad lekker slaapje doen na die fles bubbels en veel Bonnie-aai :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
inni
5-sterren

Berichtdoor inni » Di 01 Jan 2013, 05:03

ach wat een kanjer is die Bonnie toch, "neen baasje, je moet voor mij je bed niet uit, ik kom wel bij jou liggen"  ;)

Hopelijk hebben jullie wat geslapen vannacht.
Hoe is 't gegaan??
JoseW
3-sterren

Berichtdoor JoseW » Di 01 Jan 2013, 07:32

:bigarmhug:
*Dorothea*
5-sterren

Berichtdoor *Dorothea* » Di 01 Jan 2013, 09:00

Ik zou zeker geen cortaphen geven, dat is een combinatie van cortico's met NSAID's. Voor een gezonde hond al geen lekkere, zeker niet voor de maag van Bonnie.
Kan je via je vriendin niet aan een fentanylpleister komen, die werkt 5 dagen dan hoef je niet steeds pijnmedicatie via de mond te geven.
coby.p
5-sterren

Berichtdoor coby.p » Di 01 Jan 2013, 09:09

poehhh, net bijgelezen vanaf gisterochtend, en wat is er veel gebeurd.
wat een achtbaan waar jullie in zitten. maar ook, wat dubbel.
thuis zijn is in ieder geval wel het beste. voor jullie allen.
de duimpjes draaien weer, dat bonnie nog de kracht heeft, om dit nog te boven te komen,
wat een bizondere dame is het toch.
duim, duim, voor een wonder.
karin2
5-sterren

Berichtdoor karin2 » Di 01 Jan 2013, 09:23

Ah ik hoop zo dat ze snel gaat opknappen thuis ! kaarsje brand weer  :-* :-* :-*
~anna~
5-sterren

Berichtdoor ~anna~ » Di 01 Jan 2013, 09:48

Hopelijk gaat het lukken op eigen kracht.
Ja we blijven duimen op een wonder.
:bigarmhug:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”