Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2555956
Ze is thuis !!!!!!!!!!!!1 :) :D :) :) En wat wil z? De poef van Jeroen, haha, blijft toch een heerlijke eigenwijze Beauce hè. Als iemand er bovenop kan komen dan is het Bon wel, wat is ze sterk en heeft ze een duidelijke eigen mening. Ze weet precies wat ze wil en hoe ze het wil, laten we hopen dat dit net het kleine duwtje is dat ze nodig heeft. Jullie zijn in mijn gedachten, ook naar het nieuwe jaar toe. Geniet van elkaar. :-*
#2555958
een dubbel bericht.......... in Utrecht uitbehandeld, maar misschien is ze thuis veel sneller op de been :-* :-* :-* :-* Vind het idee van Dorothea ook niet gek om met homepathische middelen te proberen haar verder te ondersteunen naast de reguliere medicijnen.......

Bonnie, kom op meis, laat ons allemaal versteld doen staan in 2013 :-* :-* :-* :-* en natuurlijk duimen we verder  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
#2555974
Jeetje lees echt je bericht met tranen in de ogen.........

Ik ben blij voor haar en voor jullie dat ze thuis is, een betere plek bestaat er niet!!
Ik zou de hele avond, nacht, morgen, dag enze enze knuffelen met haar.........

Heftig om te lezen dat ze is "uitbehandeld",nu maar hopen dat die AB toch nog zijn werking gaat doen!!!
En stiekem ben ik trots dat ze uitgerekend 'mijn'poef verkiest om op t eliggen, zo ken ik je weer Bonnie!!!

In gedachte sla ik mijn armen om jullie heen en geef ik Bonnie en hele warme knuffel!! Sterkte met de komende uren!!  :-*
#2555998
*Dorothea* schreef: Fijn dat ze thuis is!

Zeg nu ze thuis is, kunnen jullie dan niet met alternatieve middelen proberen die bacterie eronder te krijgen, met zilverwater ofzo?
Ik ben zelf niet echt deskundig op dat gebied, maar misschien dat Tannetje wat weet?
Zat ik ook net aan te denken. Inderdaad iets van colloidaal zilver, evt i.c.m. L-Lysine o.i.d.? Propolistinctuur?
#2556003
ik heb Tannetje een mail gestuurd en hoop dat ik nog iets kan doen!!

op het moment begin ik er wel van te balen dat er dus helemaal geen tijd meer geweest is om dit soort dingen te regelen en te overdenken etc..
half 2 wordt je gebeld dat je haar om 3 uur kunt halen en dan...................

had ik maar meer tijd denk ik nu!!
tis oud jaar, alles is dicht, mijn eigen dierenarts ook niet meer te pakken kunnen krijgen....

even janken hoor....
#2556007
Wat heerlijk dat Bonnie nu weer thuis is in haar eigen bedoeninkje.
2 Jaar geleden heb ik ook een multi recistente e coli bacterie gehad,wat zeer heftig en langdurig was,er was slechts 1 soort ab wat deze bacterie kon uitschakelen...en kijk,ik ben er nog. ;)
Ik hoop met heel mijn hart dat Bonnie deze strijd gaat winnen,heel veel sterkte gewenst!
#2556016
Marlou-Kamiel schreef: lieve mensen,
Bonnie is thuis
met een slechte prognose maar ze is in elk geval thuis!!
zij beldenoverigens met dit voorstel. en zoals jullie weten had ik het ook op mijn briefje van vandaag staan..

de bacterien zijn niet minder geworden en ze kunnen verder niks meer doen
niet meer dan dat ik kan doen in elk geval.. voeren en voeren en voeren.. en dan hopen dat Bonnie zelf de strijd gaat winnen. maar daar rekenen zij niet op..
poeh....schiet er van vol....je meisje thuis.....je kan nu meer genieten van elkaar de tijd die haar nog is gegunt......verwen dr met al de aandacht en liefde die jullie hebben!
ik ga duimen dat ze nog een poosje mag blijven!!

Marlou-Kamiel schreef: ik heb Tannetje een mail gestuurd en hoop dat ik nog iets kan doen!!

op het moment begin ik er wel van te balen dat er dus helemaal geen tijd meer geweest is om dit soort dingen te regelen en te overdenken etc..
half 2 wordt je gebeld dat je haar om 3 uur kunt halen en dan...................

had ik maar meer tijd denk ik nu!!
tis oud jaar, alles is dicht, mijn eigen dierenarts ook niet meer te pakken kunnen krijgen....

even janken hoor....
dat is wel een hele vreemde manier van doen vind ik!
tuurlijk is ze heerlijk thuis maar jeetje zeg....hadden ze je dat niet eerder kunnen melden!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#2556020
Fijn dat ze weer bij jullie is, geniet daar lekker van!

Hier wat info waar je misschien wat aan hebt:
http://plazilla.com/de-super-e-coli-bac ... ng-vandaan

Misschien heb je een van deze dingen in huis, of iemand die niet ver bij jullie vandaan woont.
Ik heb altijd propolis in huis maar zit te ver bij jullie vandaan.
Jammer dat ze je dit idd niet even eerder hebben gezegd, dan had je meer tijd gehad.

Heel veel sterkte! Hier blijven alle duimen voor gedrukt  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door