Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cindy5409
#2542556
Dotti schreef: Ik heb me vorige week ook toch maar weer een drogertje aangeschaft 8)
Heb hem vervolgens, tot gister bijna constant laten draaien, alleen tussen poses om wat nieuws erin te leggen. In de handleiding stond niets van een maximum aantal daaruren dus heb daar verder ook niet over nagedacht.
Wat heb je voor drogertje gekocht? Als het een boman is zou ik toch maar wat voorzichtiger zijn. Want die worden echt heel heet.
Door Sietie
#2542664
ik heb een stockli en die draait continue (de timer is doorgebrand en er tussen uit gehaald) ::)
Door Dotti
#2542834
cindy5409 schreef: Wat heb je voor drogertje gekocht? Als het een boman is zou ik toch maar wat voorzichtiger zijn. Want die worden echt heel heet.
Het is inderdaad een bomann.
Bedoel je heet als in het kan kwaad voor het vlees of kwaad voor de omgving? Hij staat wel helemaal vrij in elk geval. en heb er tussendoor vaker aan gevoeld omdat ik ook n beetje schichtig was. Maar vond hem echt niet warm van de buitenkant.
Niet warm als in. kan kwaad warm.
Door miruske
#2544247
ik mag hem ook niet aanlaten snachts van vriendlief dus ik leg het er zo vroeg als ik kan op de dag in en draai hem tot iuk naar bed ga. Dat zijn dan soms wel lange tijden met 18 uur max ofzo

als het dan niet dorog genoeg is naar mijn zin dan de volgende dag gewoon weer
Door cindy5409
#2544564
dotti als de boman vergelijk met de droger die ik nu heb werd de boman echt wel heet. ik last deze rustig 24 uur aan. zou dat Meyer de boman niet doen. maar ieder  z'n mening  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door