Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Do
#2495709
tegenowordig moet ik tika naar bed brengen, anders blijft ze spoken
ik moet haar in slaap sussen en knuffelen
Tika tika tika...........vannacht om 2:35 begon ze me te roepen
ik naar beneden, haar naar butiten gedaan

daarna om 4 uur weer

zo gaat het iedere nacht bijna......

over dag is ze ook heel erg onrustig, behalve als ze slaapt ( :P)
dan wil ze naar de tuin, van de tuin wil ze weer naar binnen, maar ze kan de ingang niet vinden

daarna wil ze naar zolder, 2 min op zolder en wil ze weer naar beneden.....

hoe lang moet dit duren? wanneer is de grens?? ik weet het even niet meer

ik kan wel kontakt met haar maken, maar ik ben blij dat ik geen werk heb ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#2495711
Neem eens contact op met Atjo Westerhuis. Mijn shih tsu heb ik heel lang op het pad gehouden met homeopatische middelen, enkele gecombineerd. Het gaat er niet mee over maar het verbeterd wel en het remt af.
Door Do
#2495714
ze zit een tijdje aan de Barium carbonicum D6
maar merk niks van
de DA had ook wat anders voorgeschreven(gewoon medicatie) maar na 1 week ben ik ermee gestopt, ze werd helemaal hyper van
Gebruikersavatar
Door sylvia
#2495715
Flat schreef: ze zit een tijdje aan de Barium carbonicum D6
maar merk niks van
de DA had ook wat anders voorgeschreven(gewoon medicatie) maar na 1 week ben ik ermee gestopt, ze werd helemaal hyper van
Daarom moet je naar een hele goeie homeopatische da en dat is Atjo. Sheba had een combi van middelen , niet een enkel middel of een compositie die je kant en klaar kunt kopen. Die combies luisteren heel nauw op het karakter van je hond.
Door Do
#2495720
*Marga* schreef: Zou ze het nog wel naar haar zin hebben???


Je kan wel steeds de lat hoger leggen/ de grens verleggen  maar het moet ook een hondwaardig bestaan zijn...
ze heeft naar haar zin, en dat is juist het " probleem" als dat niet zou hebben zou mijn keuze al gemaakt zijn

in het bos vind ze geweldig, in huis vind ze geweldig
ze wilt overal bij zijn
Door Decibels
#2495721
Ach gossie.... :-* Maar ik vind haar ook iets aandoenlijks hebben hoor Do. Tja.....waar ligt de grens? Mijn ervaring is dat je die grens voor jezelf steeds verlegd...
Onze Utah pieste en poepte op het laatst in haar mand en bleef er dan gewoon in liggen. En als ik haar dan op wilde pakken dan hapte ze om zich heen. Toen was het niet hondwaardig meer....
Denk dat je voor jezelf moet bepalen of er nog iets leuk is aan het leven van Tika....blijft moeilijk....
Door Do
#2495725
Mientje was heel duidelijk
lichamelijk was ze nog 200% maar de laatset 2 weken ging ze slapen op haar drollen..... maar ik was al een paar weken bezig met observeren en op het laats was voor mij duidelijk

pffff maar wat is het moelijk om een hondje in te laten slapen die lichamelijk 100% is :'(
Gebruikersavatar
Door Neally
#2495727
wat sneu
Tika is de weg kwijt
herkent dingen niet meer

veel is niet veilig
behalve als jij er bij bent

nee, dementie is niet makkelijk

sterkte en een dikke aai voor Tika
Door Decibels
#2495730
Flat schreef: Mientje was heel duidelijk
lichamelijk was ze nog 200% maar de laatset 2 weken ging ze slapen op haar drollen..... maar ik was al een paar weken bezig met observeren en op het laats was voor mij duidelijk

pffff maar wat is het moelijk om een hondje in te laten slapen die lichamelijk 100% is :'(
Als het zover is dan is het ook duidelijk....en ja....moeilijk blijft het....altijd..!
Door Do
#2495746
yvette_van_alert schreef: wat voor een reguliere medicatie heb je gebruikt??
vitofyllin

maar dat is een soort medicatie voor zuurstof bevorderen
daardoor zou ze ook meer zuurstof in de hersens kregen omdat hartje en alles beter doorbloed

maar dat zou helpen denk ik bij ouder hondjes die maar wat liggen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door