Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2468035
pallas schreef: Microvezel gebruiken en zonder schoonmaakmiddel schoonmaken!
pallas schreef: Kan je niet bij je leverancier vragen waarmee en hoe je het beste kunt reinigen?
( op het werk hebben we voor pvc nl een speciale reiniger)
Ik heb inderdaad een pvc cleaner, met normale allesreiniger mag niet. Maar dan moet ik nog wel tussen die richels kunnen komen zeg maar, en dat doet een normale dweil weer niet, maar zo'n zachte borstel zou wel fijn zijn denk ik.
Annemarie Rijnveld schreef: :D, ja, dat kan ik me voorstellen, met de nieuwe prachtige vloer. Maar ga er dan niet zo met je neus bovenop liggen, dan kan je er toch van genieten, maar zie je geen rare plekken.
Als je toch met de stofzuiger overheen raust, is het toch oook schoon?
Nou je ziet het best goed, zeker waar Gijs graag ligt bv. En het hoeft hier net elke dag helemaal spik en span te zijn, die hoop heb ik allang opgegeven  :biggrin2: maar, vind het wel fijn om bv een keer per week of per twee weken even goed de vloeren schoon te kunnen maken. En verder dan gewoon tussendoor eens normaal te dweilen en te stofzuigen.
Door eelke
#2468250
>:( net zo'n soort ding gekocht, werkt niet. Komt niet tussen de groefjes, zoals het nu lijkt.
Afbeelding

Wel grappig, google op rubber bezem action, afbeeldingen, kom ik Dommelsh en Wodka ertussen tegen  :D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2468328
K&D schreef: Nee, die rubber puntbezems zijn voor droog vegen. Die vegen wel geweldig alle haren bij elkaar. :)
Absoluut! Dit was vanmorgen na een snel rondje door het huis, terwijl ik dacht "dat er niet zoveel haren lagen"...  :-[ :-[

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door