Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#2460872
Alba schreef: Ik heb zoveel showlijntjes :D, slip, halfcheckje, kettinkjes. In diverse kleuren, in de loop van de jaren verzameld.

Voor Alba gebruik ik een slip-lijntje die ik zo vastzet dat hij niet strak kan trekken. Ik heb er 1 van stof en een halsbandje van leer met een leren lijntje met kraaltjes die ik speciaal heb laten maken (niet erg opvallende kraaltjes, zilver en zwart).
Ik ben begonnen met een kettinkje, wat prima ging en ook mooi staat, maar blijkbaar is ze 1 keer toch bezeert erdoor want ze wilde er op een bepaald moment liever niet meer mee bewegen, arme hond :( dus toen snel een ander riempje gepakt.
Voor Lotus heb ik laatst een stoffen lijntje gekocht met onder de kin een stukje breder leer, als ze dan per ongeluk trekt doet ze zich geen zeer. Ze was 13 weken en ik was best benauwd dat ik haar een rottige ervaring zou laten hebben met zo'n dun lijntje. Ik wilde eigenlijk een dun 'echt' halsbandje (dus geen slip ofzo, gewoon met een gespje) maar dat kon ik alleen vinden in roze of blauw :-X dus toen kwam ik uit op die met dat bredere dingetje en dat vind ik eigenlijk wel ideaal.

Persoonlijk vind ik het 't mooiste als je het lijntje aanpast aan de hond, sommigen doen bv een lijntje in de kleur van hun kleding. Als het subtiel is, bv met wat kraaltjes eraan in de kleur van je kleding vind ik het vaak wel leuk. Ik zie regelmatig van die leuke lijntjes met kraaltjes enz., ga er over een tijdje 1 voor Lotus laten maken.
Ja dat vind ik dus ook super, net als de link van Kaszi! Maar Tyke is een reu, wil hem niet te vrouwelijk maken :biggrin2:
Ik vind de lijntjes van deze shop ook heel mooi, vooral de Limonada bij de Glamour lijntjes! http://www.alphaanimals.nl
Maarja dat is dus weer nylon, en ik heb 1 keer met een nylon gelopen en die sneed zo  :-\

Waar heb je de jouwe laten maken?
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op ma 17 sep 2012, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Alba
#2460887
Ik heb die van mij in Parijs op de Wereldshow laten maken, maar op Facebook zitten er echt veel. Deze mensen: https://www.facebook.com/pages/Xtravaga ... 7594437301 maken ook echt prachtige dingen, ook van leer. En je kan zelf kiezen wat eraan komt qua kraaltjes dus heel stoer en mannelijk kan ook!
Die van Alba is ook niet erg frutselig.

Alba trekt absoluut niet aan de showlijn (hoewel ze dat dus blijkbaar 1 keer wel heeft gedaan, waarna ze het kettinkje dus niet meer fijn vond, ik kan me niets anders bedenken) dus het maakt voor mij niet echt uit wat voor een stof het is bij haar.
Ik weet wel weer hoe rot nylon kan zijn, loop nog met pleisters na een Ridgeback geshowd te hebben aan een nylon lijntje nu meer dan een week geleden... :(
Door ChantalKrijn
#2460893
Hmm Parijs is wel erg ver  :D
Vind die uit de link wel erg duur  :o Ga geen 50 euro betalen minimaal voor een showlijn, zooooo goed doet Tyke het nou ook weer niet  :biggrin2:

Trekken doet hij ook niet, maar het ligt gewoon niet fijn in mijn hand. Maar je hebt nylon en nylon natuurlijk..
Door kaszi
#2460916
Die van de link die ik heb doorgestuurd zijn goedkoper en er zijn er veel verschillende, je kan ook je eigen ideeen aanbrengen.
Nu is ze eentje aan het maken voor me en ze laat me steeds wat ideeen zien en dan kan ik reageren of ik het goed vind ja of neen. 
Door ChantalKrijn
#2460919
kaszi schreef: Die van de link die ik heb doorgestuurd zijn goedkoper en er zijn er veel verschillende, je kan ook je eigen ideeen aanbrengen.
Nu is ze eentje aan het maken voor me en ze laat me steeds wat ideeen zien en dan kan ik reageren of ik het goed vind ja of neen.
Ja daar ben ik nu even op aan het rondshoppen ;D
Vind het wel fijn dat je hem zelf aan kunt passen naar wat je wilt. Ik ben alleen kippig geloof ik, zie nergens een mailadres  :-\
Door kaszi
#2460926
ChantalKrijn schreef: Ja daar ben ik nu even op aan het rondshoppen ;D
Vind het wel fijn dat je hem zelf aan kunt passen naar wat je wilt. Ik ben alleen kippig geloof ik, zie nergens een mailadres  :-\
Een berichtje via FB sturen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door