Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2456315
haar idee of niet , ik stel het zeer op prijs dat dat ze moeite doet om haar droger in opbouw te laten zien , zodat menig vlees drogend baasje hier wat mee kan doen  ;)
Door tycolaika
#2456329
nja .. mijn idee zeker niet ,, heb je bij andere die ook een droog kast hebben gemaakt , gezegd dat het HUN IDEE NIET WAS ? je zit op een open forum en als we een opzet na maken van elkaar , is dat een ramp ?
en daarbij , JOUN idee .. ik heb bomann deksels gebruikt ? ik zie me me haar niet dr mee föhnen. moet ik dan ook maar in detail treden ? want dat is JOUN IDEE niet..
ma waar hebben we het over ?! omg ..
het gaat dus gewoon om de zin , IK HEB EEN IDEE ! toch ? beetje aan stellen kan ik ook he :P
Laatst gewijzigd door tycolaika op do 27 sep 2012, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2456409
Bertine schreef: tjonge jonge, moeten er nu ook al BARFpatenten in ontwikkeling komen.
Dan moet alle winst naar Lizzy, als eigenaar. Net als bij facebook :biggrin2:

Soms, soms he, heb je wel eens dat twee mensen, los van elkaar, ongeveer hetzelfde bedenken. En dat bedenk je dat idee toch echt zelf...
En dan nog, maakt het allemaal geen ene sodemieter uit, en vind ik het hartstikke leuk om dit te volgen!
Door tycolaika
#2456427
TMG1961 schreef: het is nog vroeg...wat maakt het nu uit wie of wat of waar of wanneer..als het maar werkt en de een verbetert puntjes van de ander en omgekeerd
theo , de bomann droger in de kast zag ik is JOUN IDEE sorry van het jatten he :P

nou zeg , heb ik nou helemaal geen idee gehad , alles gejat van een ander :D neem me niet kwalijk :biggrin2:
Laatst gewijzigd door tycolaika op do 13 sep 2012, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#2456527
tycolaika schreef: theo , de bomann droger in de kast zag ik is JOUN IDEE sorry van het jatten he :P

nou zeg , heb ik nou helemaal geen idee gehad , alles gejat van een ander :D neem me niet kwalijk :biggrin2:
Nou, het is enkel voor eigen gebruik, niet om geld uit te slaan.
Voor eigen gebruik mag dat toch wel?? :P
Door tycolaika
#2456536
nah hoop dat ze geen percentage dr van willen hebben haha :P al hoe wel pixie vind ik leuk genoeg dr voor :D
niet overdrijven he theo als je kiest voor een percentage :P

ik vind et gewoon erg kinderachtig , om zo over dreven te vallen over de zin IK HEB EEN IDEE.
sorry waar maakt iemand zich druk om ?
en dan kan ik het niet laten om domme opmerkingen trug te maken
Door tycolaika
#2456556
tieneke schreef: Is zeker een nieuw woord: JOUN of mis ik iets :-\
hmm nee das woorden boek linda :P sorry ;) * zie je nu ga ik nog meer typ fouten maken haha nu typte ik sorry verkeerd
Door tieneke
#2456574
tycolaika schreef: hmm nee das woorden boek linda :P sorry ;) * zie je nu ga ik nog meer typ fouten maken haha nu typte ik sorry verkeerd
Ok maakt niet uit maar dacht he?... nou verder maar geen ruzie meer maken over wie nu het idee had over deze droogkast, gewoon dat apparaat volproppen en gaan! :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door