Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2398059
Ik heb er zelf eentje gemaakt. Is te huur... :P
Kyrah was er stapeldol op. Zelfs zo dol dat ze er ook nog in wilde toen het niet meer paste...  :D


Afbeelding
Afbeelding
Door ChantalKrijn
#2398062
Ik had een goedkope 'kleine honden draagtas' gekocht voor Tyke:
Afbeelding

Onderkant was wel wat steviger, maar niet keihard. Hij kon er precies in staan, zitten en liggen

Toen hij groter werd ging hij in de Doggyride
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op zo 15 jul 2012, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#2398067
Ooit uit nood omdat mijn teckel zich onderweg behoorlijk geblesseerd had en geen stap meer kon zetten, in een rugzakje gestopt. We hadden er beide een om, dus alle inhoud in één gepropt en teckel in de andere en de kortste weg terug naar de auto. Zielsongelukkig was ze, dat was pas echt beneden haar stand. Het was ook behoorlijk zwaar ook al woog ze maar 7 kg. We waren blij bij de auto te zijn. Nou was dat rugzakje natuurlijk ook niet ontworpen om een hondje in te vervoeren, laat staan een hondje met een lange rug  ::)
K&D schreef: Ik heb er zelf eentje gemaakt. Is te huur... :P
Kyrah was er stapeldol op. Zelfs zo dol dat ze er ook nog in wilde toen het niet meer paste...  :D


Afbeelding
[
Wat leuk! Een soort van buidelsheltie  :D
Door K&D
#2398093
Ja, zo noemden we het ook. De Sheltiebuidel. Maar het ding was ook wel erg gevaarlijk hoor. Ik moest enorm oppassen voor Sheltierollers... (die ik niet bij name zal noemen...)  :biggrin2:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2398095
K&D schreef: Ja, zo noemden we het ook. De Sheltiebuidel. Maar het ding was ook wel erg gevaarlijk hoor. Ik moest enorm oppassen voor Sheltierollers... (die ik niet bij name zal noemen...)  :biggrin2:

Afbeelding
het is net een tasje met een bontkraag  :biggrin2:
Door Mevroi Kruim
#2398256
Ik heb Logi ook een tijdje in een ordinaire rugzak op m'n buik gedragen, totdat hij zo ging klieren dat het echt niet meer leuk was. Toen heeft hij een tijdje in een buggy van MP rondgereden, zo een met grote wielen, semi-driewieler zeg maar want kleine wieltjes werkt niet in het bos. En toen hij daar in ging klieren heb ik hem meestal maar mee laten lopen, behalve op grote wandelingen, dan ging hij in de Doggy Ride met duwstang en derde wiel.
Door Antheman
#2398837
Ozzie heb ik een paar weken in een draagdoek gedragen. Dat was een Mini monkey.
Totdat hij 13 kilo was, toen ging t echt niet meer, veel te zwaar.
Door miik
#2398842
Wil je er een malamute pupje in meenemne of heb je een ander pupje/ ras op het oog ?
Of ben ik nu te nieuwsgierig ?
Door Esther Q
#2399339
Bedankt rupa en job!
miik schreef: Wil je er een malamute pupje in meenemne of heb je een ander pupje/ ras op het oog ?
Of ben ik nu te nieuwsgierig ?
Ik sta sinds januari op de wachtlijst voor een HH stamboom pup. Ze komt als alles goed gaat september 2013 bij ons. Ik kijk er ontzettend naar uit, maar tegelijk voelt het plotseling erg dubbel door Radja :'( maar het leidt ook af om er mee bezig te zijn.
Door tt-tjes
#2399484
Beppie1 schreef: nee is een 'flexibele' tas, waardoor het liggen voor hem(en haar toen der tijd heb m al jaren) erg lekker is....
Zo een heb ik te leen gehad voor Chendo, ik droeg hem alleen op mijn buik. Op mijn rug werd Chendo angstig. Verder werkte het wel goed.
Door miik
#2399487
Esther Q schreef: Bedankt rupa en job!
Ik sta sinds januari op de wachtlijst voor een HH stamboom pup. Ze komt als alles goed gaat september 2013 bij ons. Ik kijk er ontzettend naar uit, maar tegelijk voelt het plotseling erg dubbel door Radja :'( maar het leidt ook af om er mee bezig te zijn.
Ja dat begrijp ik ! Maar het is geen vervanging van he !
En wat je zegt een pupje zal je weer een hoop plezier geven en de nodige afleiding  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door