Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2396925
Prowin/hara is zo'n beetje het zelfde.
Ik vind die van de blokker etc ook niet meer fijn. Ik had er een van de leifheit. Weggedonderd, na ik er een van prowin heb aangeschaft. Die rubbere 'haartjes' zijn veel steviger.
Ik maak daar ook droogloopmatten mee schoon. Dat lukt niet met een kappersbezem.

De haartjes zien er ook iets anders uit. In een V vorm, ipv ciliners. Je haalt er dus veel meer vuil mee weg.
#2397652
Nadia schreef: Prowin/hara is zo'n beetje het zelfde.
Ik vind die van de blokker etc ook niet meer fijn. Ik had er een van de leifheit. Weggedonderd, na ik er een van prowin heb aangeschaft. Die rubbere 'haartjes' zijn veel steviger.
Ik maak daar ook droogloopmatten mee schoon. Dat lukt niet met een kappersbezem.

De haartjes zien er ook iets anders uit. In een V vorm, ipv ciliners. Je haalt er dus veel meer vuil mee weg.
En die v vorm haartjes vegen ook zand ;)
#2397871
Dank allemaal. Zoals Marije hierboven al neerzette; zijn we obsessief (want als het binnen handbereik is, moet het ook meteen geregeld  ::)) naar de Action gereden. Ik word helemaal blij van mijn rubber bezem van €1,50  ;D En als deze bevalt, maar eigenlijk beter zou moeten, gaan we voor de profi variant. Maar voor nu scheelt het een hoop losvliegend haar hier in huis. Blij!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door