Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2378205
Mien 5-tal schreef: Ligt eraan, hoe lang de tv in het magazijn heeft gestaan, of het een oud model is, of Ziggo iets heeft veranderd waardoor je tv de weg kwijt is, dat soort dingen. Nu ik toch bezig ben. Roep je merk/type eens, dan zal ik eens kijken of er voor jouw tv ook een nieuwe firmware is.
;) Jij wil nóg een award!
#2378227
*Marga* schreef: samsung
ue40d5000 pwxxn
Hier vind je de nieuwste firmware voor jouw tv. Er zijn 2 versie's, download ze allebei, dubbelklikken en op een usb-stickje laten installeren. Usb-stick veilig verwijderen, in je tv pluggen en updaten. Kan zijn dat je dat via je menu moet doen, of dat ie dat automatisch doet. Werkt de een niet, probeer de ander, maar ik zou ze niet allebei tegelijk proberen.

Dan de handleiding volgen die ik eerder heb gepost en dan kan het haast niet misgaan.
#2378346
-Saskia- schreef: Ja ook. Maar ik ben eigenwijs en koppig. Stier he?  ::) :biggrin2:
ach, daar hoef je geen stier voor te zijn, hier een vis die het dan ook persee zelf op wil lossen :biggrin2:

misschien dat mijn ascendant (schorpioen) daar debet aan is?? :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Dian op zo 24 jun 2012, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
#2378375
Wat was het toch makkelijk toen de tv's nog van die logge zware dingen waren, je alleen een kabeltje voor kabel tv erin hoefde te steken, dan de automatische zender-zoek-functie laten lopen en voila.... je kon tv kijken...

Hier hetzelfde probleem, mijn vriend heeft eeuwig gebruikt om de HD zenders te vinden nadat ons huis afgelopen week van kabel Deutschland werd omgesteld naar Telekolumbus.
#2378430
eelke schreef: Nee echt? :P

Behalve dan dat die krengen van de huiskamer, naar de voorste slaapkamer, naar de zolder, naar onze slaapkamer en weer terug naar de huiskamer lopen.
Witte wat dat kost!  :o
Mjah, misschien moeten we er toch maar eens aan... we gaan toch de huiskamer opknappen...
Meneer koekje zegt stekkers of dingetjes die op de stekkers moeten voor 1 euro van de Action.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door