Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2377053
waaahahahaha ik moet de piemels nog ophalen maar ik denk dat ik ze dan op mijn bureau bij de PC ga besnijden dan kan ik ondertussen goed naar de foto's kijken hoe het moet.....  :biggrin2: :biggrin2:


haha laat ik dat maar niet doen, vrees dat de mannen dan ineens heel wat minder enthousiast zijn over barfen  ;D
#2377661
Bij mij hangen ze nu een paar dagen buiten. Af en toe ben ik zo eens gaan kijken en zag toen steeds wel wat vliegen erop. Vandaag heb ik ze wat beter bekeken en zag behoorlijk wat vliegeneitjes er her en der verspreid opzitten. Die lijken echter gewoon mee op te drogen, dus niets aan de hand. Kan me niet voorstellen dat daar maden uit zouden kunnen komen zoals sommigen bang voor waren.
#2377736
Suzanne schreef: GE-WEL-DIG!!!

Thanks!!!!

Ik kan het topic niet opslaan op mijn pc jammer genoeg ;-(  (of ik heb die mogelijkheid niet gevonden... wel de text, dat lukt, maar niet de foto's)

Ik vind 't echt super en ik zal binnenkort de piemels ontdooien en ermee aan de slag.

Suzanne
Toch wel grappig als er een mooie foto van een zwangere buik op het forum staat is het forum te klein want dat is vies
maar een gratis workshop piemels besnijden  en zelfs met foto's kan wel  ::)
Door Martine-Tom
#2377767
connie63 schreef: Toch wel grappig als er een mooie foto van een zwangere buik op het forum staat is het forum te klein want dat is vies
maar een gratis workshop piemels besnijden  en zelfs met foto's kan wel  ::)
Waar is dat topic dan, dat heb ik dan duidelijk gemist  :biggrin2:
#2377802
was gisteren met de laatste 5 bezig, werd mijn grasmaaier bezorgd.
Die man kwam 's-avonds en bracht gezellig zijn kinderen mee....
ook een knul van 10 jaar oud.
Kinderen hadden gelukkig niks door,
dochtertje van 6 was wel even bezig met het vlees wat ik van de onderkant af had gesneden.
Zag dat de beste man wel door had wat daar lag
Heb mijn mond maar gehouden voor het jochie nachtmerries zou krijgen.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door