Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Nitus
#2388086
eelke schreef: Kheb dat zelfs nog niet zo hard gedaan!  :o
Ik doe mezelf er ook altijd mee, als laatst, whoesj alle haren van mijn kleren af!
hihi, ik ook! Heb ik net zulk uitstaand haar als Fedor 8) :biggrin2:. Trouwen, ook met het oog op eventuele teken, die zijn vast niet tegen zo'n luchtstroom bestand.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2388164
Nitus schreef: Ik roep altijd over die waterblazer dat die op volle kracht met gemak een sjiwawa tegen het plafond blaast :biggrin2:.

Whahahahahahaaaa :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door kaszi
#2392289
ik gebruik hem ook altijd om haren en spinnenwebben mee van het terras te blazen.
Heb zondag 3 honden gewassen en gedroogd op iets minder dan 3 uur. Vroeger deed ik maar 1 hond op 3 uur.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2392425
kaszi schreef: ik gebruik hem ook altijd om haren en spinnenwebben mee van het terras te blazen.
Heb zondag 3 honden gewassen en gedroogd op iets minder dan 3 uur. Vroeger deed ik maar 1 hond op 3 uur.

Oh, dat is een goeie tip, als de woefjes het niks vinden  ;D
Door BlissSpirit
#2392586
Ohhhhhhhhhhhh je kunt zoveel met dat ding  ;D
Heb ook de vriezer ermee ontdooid. Heb nog nooit zo snel en makkelijk een vriezer schoon gekregen.
Dingen die je lang niet gebruikt hebt en onder het stof zitten, bv. van de zolder. Ff de waterblazer en schoon.
Je kunt het zelfs als bladblazer gebruiken, dus ach mogelijkheden genoeg als je hem niet voor de hondjes gebruikt.  ::)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2392666
Nou, het eerste slachtoffer is droog (en schoon) Britt was de klos, en ze bleef gewoon staan. Aan de poten vond ze even eng, maar het viel reuze mee. Hij mag blijven  :D  Ik heb hem op de zachtste stand gezet en dat ging heel goed. Eigenlijk al hard genoeg. Eens kijken wie de volgende wordt  :biggrin2:
Door eelke
#2393207
*Lia* schreef: Nou, het eerste slachtoffer is droog (en schoon) Britt was de klos, en ze bleef gewoon staan. Aan de poten vond ze even eng, maar het viel reuze mee. Hij mag blijven  :D  Ik heb hem op de zachtste stand gezet en dat ging heel goed. Eigenlijk al hard genoeg. Eens kijken wie de volgende wordt  :biggrin2:
Leuk he!  :D Werkt verslavend zo´n ding. En niemand snapt het als ik er over vertel  ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2393287
eelke schreef: Leuk he!  :D Werkt verslavend zo´n ding. En niemand snapt het als ik er over vertel  ;D

Ja, ik vind het een lekker ding  :D  Nu gaat het veel sneller dan met mijn eigen kleine föhntje. Ik was echt heeeeeeeeeeeel lang bezig. Ik zag er altijd zo tegenop om ze te wassen, maar nu wordt het een feestje  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door