Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
#2321770
Anne in Duitsland schreef: Uit de test van de consumentenbod bleek dat Brita van dat soort doorsijpelfilters tot de betere hoort (al is het niet te vergelijken met zo´n systeem wat rechtstreeks op de waterleiding past natuurlijk), maar dat het in NL eigenlijk niet nodig is zulke filters te gebruiken.
Ik heb ook een Brita, tijdje actief gebruikt, nu niet meer.. mijn vriend vindt het onzin en zegt dat je al het goede er ook mee uithaalt.. wat is nou wijsheid?  :-\
Door Nadia
#2321773
Irish schreef: Ik heb ook een Brita, tijdje actief gebruikt, nu niet meer.. mijn vriend vindt het onzin en zegt dat je al het goede er ook mee uithaalt.. wat is nou wijsheid?  :-\
Dat was dus ook mijn vraag.
Het zou Kalium zijn wat je eruit filterd. Dat is een van de goede stofjes..

Pff ik zie door de bomen het bos niet meer..

Er staan hier zo veel modellen .. Welke moet ik nu nemen?

http://www.brita.nl/brita/nl-nl/cms/wat ... re_pitcher
Door Nadia
#2321780
Dit is ook wel een leuke aanbieding :) Alleen vind ik het niks dat ik voor 2 jaar een abbo heb. Ik zou liever dan alles in 1x willen betalen en dan alles in een keer krijgen.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2321852
en volgens mij zit er verder niet heel veel verschil qua modellen, je hebt één hele grote en op de elemaris geloof ik zit een meter ipv een memo, de memo zegt gewoon na 4 weken dat je het filter moet vervangen, elke week gaat er een streepje af zeg maar, de meter berekend a.h.v. waterhardheid, hoeveelheid water en tijd wanneer het filter vervangen moet worden, luxer dus daar betaal je ook voor ;)
Door Nadia
#2321856
Saille schreef: en volgens mij zit er verder niet heel veel verschil qua modellen, je hebt één hele grote en op de elemaris geloof ik zit een meter ipv een memo, de memo zegt gewoon na 4 weken dat je het filter moet vervangen, elke week gaat er een streepje af zeg maar, de meter berekend a.h.v. waterhardheid, hoeveelheid water en tijd wanneer het filter vervangen moet worden, luxer dus daar betaal je ook voor ;)
Ah, kijk! Dat verschilk was me nog niet helemaal duidelijk.
Ik was zelfs aant twijfelen om dat hele grote ding te kopen, van 8 liter.. Eens met vriendje overleggen.
Door Nadia
#2321859
Doe ik uiteraard :) Er stonden iets van 73 recensies onder, waarvan 2 of 3 negatief.. Dus heb wel een goed gevoel erover.
Door Irish
#2321874
Dat klinkt alvast goed! Ben ook erg benieuwd hoe die bevalt! Is misschien wat voor mij voor in de auto als ik onderweg ben :)
Door Nadia
#2325582
De bobbles zijn binnen! Zijn mooie stevige praktische flesjes :) Ik vind wel dat er wat veel gruis in het water zit van de filter. Kan misschien nieuwigheid zijn :)
We wachten even af.
Het drinken eruit is even wennen, me moet zuigen en knijpen tegelijk. Geen probleem. Eigenlijk wel prettig, want als hij omvalt valt er niet een hele plens water uit.
Door Lil
#2325792
Filters moet je altijd afspoelen van tevoren (denk aan waterfontein) of bij britta 2 kannen weggooien en de derde pas drinken. Dat gruis is niet goed. Ik denk dat je bij die bobble ook 2 of 3 keer moet weggooien voordat je kunt drinken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door