Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2310951
madeleine schreef: Tja en daarbij google je barfplaats ook nog aardig snel.
Het lijkt mij dat je informatie zoekt voor je iets direct doet...
Misschien zijn wij dan gewoon raar ofzow :biggrin2: ;D
Men googled "vlees drogen hond" voila  :)

Ik denk dat mensen die zover zijn dat ze uberhaubt op het idee komen zelf snacks te maken...ook zelf de weg wel weten te vinden naar hoe ze dat moeten doen.
HIer in de buurt woont ook iemand die over is gegaan op vers door mij, en vorige week ook ineens een droger wilde.
Heeft me wel 5 hele minuten gekost om alles uit te leggen  :)
#2310976
Als je er nu op googled komt als 2de dit topic bovendrijven en als 1ste het topic op het hondenforum van de persoon die de cursus aanbiedt... en ik moet zeggen, de reacties hier zijn nog superlief en vriendelijk vergelegen met daarzo  :D

Maar goed, je moet de ondernemersgeest van iemand bewonderen, alhoewel ik persoonlijk toch liever geen reclame zou hebben dan negatieve reclame :D ::)
#2310989
job schreef: waar google jij op?
Op de titel van dit topic?
Ben niet nieuwsgierig hoor....
wel een beetje, maar da's niet erg, lol. Ik had gegoogled op 'droger zelf snacks drogen hond' omdat ik door dit topic wel weer nieuwgierig ben geworden naar droogmachines en wat die kosten enzo.. bleek dat zoeken op droger op barfplaats slimmer was, haha
#2311014
Wel/geen barfplaatst, dat is voglens mij geen discussie. NIet iedereen gebruikt het internet daar waar het voor is....daarnaast vinden mensen het vaak gewoon leuk om een workshoppie te doen. Lekker leuteren met gelijk gestemden bij elkaar. Er worden nog steeds ook lezingen gegeven over vers voer....ook betaald en dat vinden "we" toch ook geen probleem, terwijl het principe hetzelfde is. Je zou die info die je daar krijgt, maar dan in een vaak wat objectievere vorm ook hier kunnen halen..gratis en voor niks. Maar nog steeds zijn er in NL en elders duizenden mensen die zelden tot nooit gebruik maken van het Inet en dan kan zo'n workshop aankondiging in b.v. het plaatselijke suffertje een eyeopener zijn.
Persoonlijk heb ik niet zoveel tegen dit soort creative ingevingen van mensen om zelf in hun levensonderhoud te voorzien. Ik zie een win/win situatie.
#2311154
Als mensen het nou leuk vinden om naar een workshop vleesjesdrogenvoorjehond te gaan: laat ze lekker! En als mensen daar 30 euro voor neertikken, moeten ze toch zelf weten? Dit staat op marktplaats, deze workshop aankondiging. Mensen hebben dus ook Internet, anders hadden ze dit niet op Marktplaats gevonden. En dus kunnen ze deze info gratis (want jaaaa, alles moet gratis vandaag de dag he ::)) ergens vandaan trekken maar ze besluiten zelf naar een workshop gaan. Waar maak je je druk over, zou ik zeggen?

En 30 euro? Nou, weet jij wat je daarvoor allemaal krijgt? Die vrouw heeft daar misschien een aantal drogers voor aanstaan tijdens de cursus (wisten jullie dat die dingen energie slurpen? Dan weet je het nu), die heeft ze aan moeten schaffen, misschien krijg je daar het vlees ook voor bij en mag je dat gedroogd mee naar huis nemen. Misschien krijg je koffie, met er wat lekkers bij. Kortom misschien krijg je waar voor je geld. Voordat je schiet moet je misschien eerst even bij haar informeren wat je eigenlijk krijgt voor dat geld?

En koop eens 4 pakjes gedroogde kip-handel (uit China - er stond van de week op Facebook gedroogde kip uit een vaag land, onder vage omstandigheden gedroogd waarbij diverse honden acuut nierfalen hadden gekregen na het nuttigen ervan, blij dat ik zelf droog, denk ik dan) bij de C1000, ben je het ook kwijt.
Door johanna25
#2346663
Angelique schreef: Wel/geen barfplaatst, dat is voglens mij geen discussie. NIet iedereen gebruikt het internet daar waar het voor is....daarnaast vinden mensen het vaak gewoon leuk om een workshoppie te doen. Lekker leuteren met gelijk gestemden bij elkaar. Er worden nog steeds ook lezingen gegeven over vers voer....ook betaald en dat vinden "we" toch ook geen probleem, terwijl het principe hetzelfde is. Je zou die info die je daar krijgt, maar dan in een vaak wat objectievere vorm ook hier kunnen halen..gratis en voor niks. Maar nog steeds zijn er in NL en elders duizenden mensen die zelden tot nooit gebruik maken van het Inet en dan kan zo'n workshop aankondiging in b.v. het plaatselijke suffertje een eyeopener zijn.
Persoonlijk heb ik niet zoveel tegen dit soort creative ingevingen van mensen om zelf in hun levensonderhoud te voorzien. Ik zie een win/win situatie.
ik sluit mij hierbij volledig aan.
Toen ik per ongeluk in januari dit jaar op Barfplaats kwam en een paar vragen stelde over het leveren van barfmateriaal en de daarbij onbekendheid met de prijzen ben ik op een moment ook volledig afgebrand op Barfplaats vooral door mensen die door hun grote kennis ervan uitgaan dat alles vanzelfsprekend is ik denk dat door de vele denigrerende reacties Barfplaats een aantal mensen met leuke ideeen aan de kant zet of op zijn minst niet meer aan hun idee verder willen werken, en zeg nou zelf over de prijs, daar ben je altijd nog zelf bij, wil je niet dan ga je niet, denk je er iets aan te hebben, lekker doen, en stel dat je op de cursus een paar leuke kontakten opdoet, waar lijntjes uit ontstaan, dan verdien je je geld nog terug ook.
Kortom hoe meer ideeen hoe beter, laat iedereen in zijn waarde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door