Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3363200
Oh, ze wensen me wel een fijne dag. *ik heb geen fijne dag nodig ik wil een droger* ::)

:P goed. Nu maar eens bedenken hoe ik dan aan zo'n ding kom.
Door Lizzy
#3363201
eelke schreef:Oh, ze wensen me wel een fijne dag. *ik heb geen fijne dag nodig ik wil een droger* ::)

:P goed. Nu maar eens bedenken hoe ik dan aan zo'n ding kom.
Wat een gedoe weer.... Ja, en wat nu? Wij zijn naar de Mediamarkt gereden en gezegd "we willen die". Ik geloof dat ze 'm een dag later kwamen brengen. Of twee. Maar je zit altijd met toch met de bezorging want ze kunnen 'm niet ff bij de buren neerzetten :biggrin2:
Door eelke
#3363203
Lizzy schreef:Wat een gedoe weer.... Ja, en wat nu? Wij zijn naar de Mediamarkt gereden en gezegd "we willen die". Ik geloof dat ze 'm een dag later kwamen brengen. Of twee. Maar je zit altijd met toch met de bezorging want ze kunnen 'm niet ff bij de buren neerzetten :biggrin2:
Wachten tot ik oooooooooooooooooooit een dag tussen half 8 en 22.00 geen belangrijke afspraken heb. Ergens volgend jaar dus ofzo.

Of mijn verlies nemen en bij coolblue bestellen voor 75,- duurder en dan wel het dagdeel kiezen.

Of dat te stom vinden en dat ding ergens afhalen en zelf gaan sjouwen.

Dus. Ik had er meer van verwacht haha. Als ik om 11.30 bedenk dat ik een nieuwe waterkoker wil heb ik die dezelfde avond nog in huis. Maar een duurder ding als een droger is dan weer ingewikkelder blijkbaar.
Door Lizzy
#3363204
Heb je niet een lieve buurvrouw die kan helpen? Dat ze die even bellen als ze voor de deur staan, buurvrouw doet deur open en laat de mensen de droger op de plaats zetten waar jij 'm wil? Geef je haar een doosje Merci, klaar is klara.
Door eelke
#3363206
Nee ;D wrijf dat er ook nog even in, het huis naast ons staat al een half jaar leeg, dat gaat verhuurd worden aan 'arbeidsmigranten' en aan de andere kant woont een buurman die al op leeftijd is en de bel nooit hoort. En de trap ook niet goed op kan.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje, wat is het leven mooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiilijk ;D

Ik laat mijn Meneer wel kiezen of ie meer wil betalen voor het makkelijkere bezorgen van coolblue, of dat ie m zelf wil gaan ophalen. Een droger is natuurlijk ook weer niet erg zwaar. En we moeten toch nog naar de milieustraat voor de oude eettafel dus dan kan de oude droger ook wel mee.

Of ik moet de deal maken dat Meneer deze week indien nodig een half uur eerder kan stoppen met werken. Want er is een dag dat we een overlap hebben van een uur, dat ik al moet gaan werken en de meneer nog niet thuis is.

Hmm.

Oké, mag Meneer kiezen uit die drie opties.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3363215
Ik zou daar niet moeilijk over doen, gewoon zelf ophalen.
En als je dat persee niet wil, dan laten brengen... ;)

Hebben wij met de nieuwe kleerkasten ook gedaan, voor 60 euries niet zelf sjouwen met meer als 500 kilo, netjes op de etage een hoog gebracht...scheelt wel iets voor je rug hoor.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3363216
Nou als je trappen op of af moet he, ook met een droger zou ik liever voor leveren tot aan de plek gaan ( dus niet zoals ons tot aan de deur en er dan achter komen dat zo'n ding verrekte onhandig is om de trap af te krijgen, zeker ook als de 2e helper ik dus formaatje minimens is en je armen nergens omheen kunt doen) Die lui tillen dat zonder meer en hebben er meestal juiste gereedschap voor wat jij thuis jiet hebt...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3363221
dinky89 schreef:Een droger is natuurlijk veel lichter dan een wasmachine. Die zou ik dus nog wel zelf ophalen indien bezorgen niet uit komt ;)
Dat dachten wij ook met levering aan de deur van onze droger, die was toch echt heel veel zwaarder dan verwacht en lastiger. Goed zou ie gelijkvloer moeten viel het nog mee, maar dan nog moet je hem in en uit de auto zie n te krijgen. Kan zijn dat die warmtepomp drogers een stuk zwaarder zijn dan die luchtslurf drogers
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3363225
Kaio schreef:Dat dachten wij ook met levering aan de deur van onze droger, die was toch echt heel veel zwaarder dan verwacht en lastiger. Goed zou ie gelijkvloer moeten viel het nog mee, maar dan nog moet je hem in en uit de auto zie n te krijgen. Kan zijn dat die warmtepomp drogers een stuk zwaarder zijn dan die luchtslurf drogers
Ik heb een condensdroger, mogelijk dat zo'n warmtepomp idd een stuk zwaarder is?
Hier met de verhuizing moest de droger 2 verdiepingen omhoog op trappen met draai en dat was geen probleem. Wasmachine hebben we laten bezorgen dus die is door de bezorgers naar boven getild en die hadden daar toch wat moeite mee door de draai in de trap.
Door marina
#3363229
Om je nog verder aan het twijfelen te brengen ;D wij hebben een recente slechte ervaring met Coolblue qua bezorgen. Koelkast zou maandagochtend geleverd worden bij mijn schoonouders (80+), wij kregen maandag ochtend! een mail dat de levering later die week zou zijn. Heel veel heen en weer gebeld en toen werd het uiteindelijk donderdag een keer geleverd door een externe partij die totaal geen kennis van zaken hadden. Koelkast daardoor direct defect en na weer veel bellen is Coolblue zelf de volgende dag een vervangend exemplaar met goede instructie af komen leveren. Ze groeien uit hun jasje en hebben zelf onvoldoende capaciteit.
Ik zou voor de goedkoopste gaan en gewoon aangeven op welke dag en voor welke tijd je geleverd wil geven. Wordt dan echt wel rekening mee gehouden.

OT wij hebben een droger maar gebruiken deze zelden. We hebben een lage luchtvochtigheid in huis dus zijn blij me alle beetjes extra vocht. Maargoed we hebben dan ook geen huisdieren meer ;)
Door eelke
#3363231
Oh hij weegt 51 kilo. Dat is toch pittig tillen.

Dan nog twee opties. Of 75 euro meer betalen en eerder laten bezorgen. Of wachten tot ik een keer de hele dag in de gelegenheid zou zijn om hem te ontvangen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door