Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3352728
Lizzy, is het misschien handig om tussentijds een paar van die frutsels te bestellen die Siberienne laatst linkte
Ik heb die zwarte en loop er ondertussen al weken op (wel het binnezooltje er uit geknikkerd) en er zit nog steeds zool onder ;)
Voor een tientje heb je dan in ieder geval iets wat je tussendoor gewoon aan kan trekken op je werk of thuis

https://www.lesara.nl/blotevoetenschoen ... +nf-allpdp
Door Lizzy
#3352732
Jullie zijn echt zulke lieverds :-*

Maar ik zie mezelf dus niet in de herfst/winter in ballerina's op pad gaan. Jullie wel?

En ik zie ook nog even niet zo goed waarom ik een 'tussen schoen' zou kopen? Wat zou daar het voordeel van zijn? (ik moet toch nieuwe schoenen kopen, kan ik net zo goed barefootshoes kopen, toch?).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352744
Lizzy schreef:Jullie zijn echt zulke lieverds :-*

Maar ik zie mezelf dus niet in de herfst/winter in ballerina's op pad gaan. Jullie wel?

En ik zie ook nog even niet zo goed waarom ik een 'tussen schoen' zou kopen? Wat zou daar het voordeel van zijn? (ik moet toch nieuwe schoenen kopen, kan ik net zo goed barefootshoes kopen, toch?).
Dansend door de modder :D

En ja je kunt een tussenschien kopen om nu iets goedkoper uit te zijn en vervolgens toch die echte willen dus uiteindelijk 2 paar gekocht hebt want die ander komt er ook (als je iets op mij lijkt ;D ) Dus eigenlijk alleen maar duurder.
Door fransbulletje
#3352752
Ik hoop dat de herfst/winter collectie snel komt want wil ook graag 2 paar erbij. Ik was deze winter toch toe aan nieuwe laarzen en een paar schoenen dus dat komt wel goed uit. Hoop op een paar leuke korte laarsjes en een sportieve wandelschoen. Ben wel heel benieuwd hoe de nieuwe collect eruit ziet :D

De Merrells draag ik op mijn werk en ook privé, lopen heerlijk. Na het wassen snel droog, echt ideaal.
De Lizards gaan door naar volgende zomer.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3352869
Ik zie mezelf ook niet op relatief gladde barefoot schoentjes de modder en sneeuw in gaan en ben dus op zoek naar brede comfortabele regen cq jachtlaarzen. Tot nu toe nog geen succes, ik wil geen iso meer want dat loop ik stuk aan de binnenkant, ze moeten breed genoeg zijn om tenen te kunnen spreiden en ik wil er goed op kunnen lopen. Mission impossible lijkt het onderhand. :-\ Mijn meidls zijn perfect, maar een stel goede regenlaarzen is ook erg fijn voor als het moesson seizoen aanbreekt.
Door Lizzy
#3352882
Els&Flow schreef:Ik zie mezelf ook niet op relatief gladde barefoot schoentjes de modder en sneeuw in gaan en ben dus op zoek naar brede comfortabele regen cq jachtlaarzen. Tot nu toe nog geen succes, ik wil geen iso meer want dat loop ik stuk aan de binnenkant, ze moeten breed genoeg zijn om tenen te kunnen spreiden en ik wil er goed op kunnen lopen. Mission impossible lijkt het onderhand. :-\ Mijn meidls zijn perfect, maar een stel goede regenlaarzen is ook erg fijn voor als het moesson seizoen aanbreekt.
Nou, die Vivo Track hatseflats hebben geen gladden zool hoor! Die zijn prima in de modder! Ik heb nu die andere (genoemd een paar berichten terug) en die hebben ook diezelfde zool en ze zijn beslist niet glad!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3352883
Lizzy schreef:Nou, die Vivo Track hatseflats hebben geen gladden zool hoor! Die zijn prima in de modder! Ik heb nu die andere (genoemd een paar berichten terug) en die hebben ook diezelfde zool en ze zijn beslist niet glad!
Nou, ik ben er best wel eens mee weggeglibberd hoor! Er zit maar minimaal profiel onder. En als het écht glad is buiten (bij bevroren ondergrond), kan ik zonder die antislip-netjes eronder er niet mee lopen. Maar mét die netjes gaat het daarentegen heel goed. Je moet ze wel heel stevig vastbinden (ik bind ze o.a. aan het lusje aan de achterzijde extra vast) anders verlies je ze.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3352885
Lizzy schreef:Maar als het glad is ga ik met mijn Hanwag's en Dubarry's ook op de plaat.....
Klopt! Dat ging ik mijn mijn chameau laarzen ook.
Gebruikersavatar
Door pike
#3352887
Els&Flow schreef:Ik zie mezelf ook niet op relatief gladde barefoot schoentjes de modder en sneeuw in gaan en ben dus op zoek naar brede comfortabele regen cq jachtlaarzen. Tot nu toe nog geen succes, ik wil geen iso meer want dat loop ik stuk aan de binnenkant, ze moeten breed genoeg zijn om tenen te kunnen spreiden en ik wil er goed op kunnen lopen. Mission impossible lijkt het onderhand. :-\ Mijn meidls zijn perfect, maar een stel goede regenlaarzen is ook erg fijn voor als het moesson seizoen aanbreekt.
Meindl heeft ook laarzen. Ik ken ze niet maar misschien zit daar wat bij?
Gebruikersavatar
Door pike
#3352888
Doranto schreef:Klopt! Dat ging ik mijn mijn chameau laarzen ook.
Met Hanwags kwam ik geeneens een verkeersdrempel over toen het glad was. Glee gewoon telkens terug.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3352890
pike schreef:Met Hanwags kwam ik geeneens een verkeersdrempel over toen het glad was. Glee gewoon telkens terug.
Als het écht glad is (bevroren) dan zijn volgens mij álle zolen glad, dan helpt alleen nog van de antislip-netjes.
Maar ik vond wel dat je met wat meer profiel minder snel op glibberige ondergrond uitglijdt die niét bevroren is. Dat lijkt me ook logisch want dan drukt het profiel dieper de grond in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door