Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3352158
Hihi, ja wat een rotzomer. Helemaal in het water gevallen. ;D :biggrin2:

Stuur maar naar mij, die bui!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352251
Anne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk! :biggrin2:
Oh heeeeerlijk!
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352253
Anne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk! :biggrin2:
Liever jij dan ik. :o
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3352255
Anne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk! :biggrin2:
Werd ook tijd! :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3352275
Anne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk! :biggrin2:
Jullie gaan wel bijna van uitersten in elkaar over ;D van tropisch naar winters :biggrin2:
Ben blij dat we hier een wat rustige overgang hebben. De afgelopen dagen heerlijk tussen de 15 en 22 graden, I like :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352291
sam28 schreef:ooh 6 graden.. Lijkt me hemels!
Oo whaha ha nee hier niet had het vandaag al koud :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3352292
Het wordt overdag wel nog een graad of 20, met een zonnetje erbij, dus tot op heden gaat de overgang van zomer naar winter volgens plan. :biggrin2: De overgang van winter naar zomer was een ander verhaal dit voorjaar. Half april kon je nog met de hondenslee door de sneeuw sjezen, een maand later waren de tulpen in bloei. :o
Gebruikersavatar
Door sam28
#3352302
Kaio schreef:Oo whaha ha nee hier niet had het vandaag al koud :biggrin2:
;D ;D Ik heb net weer een warm rondje met Ziva gelopen en het is hier nu 20 graden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door