Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3323186
Jaaaren geleden stond Within Temptation anders op Werchter, en dat was ook een afgang. Vooral Ice Queen was echt een ramp... :-X Dat kon ik toendertijd ( ok, met mn tienerstemmetje) beter. ::)

Op The Night of the Proms heb ik ze ook nog eens gezien geloof ik en toen was het wel goed. Niet denderend, maar ook niet vals...

Ik ken de namen die jullie noemen wel. Mijn zus was erg fan van het genre als ze jong was. Ikeelf vind hier en daar wel eens iets leuk.
Evanescence en Within Temptation vind ik wel heel goed, maar dan niet live. ::) :biggrin2:
#3323202
Net bekend gemaakt de nr. 1 tot en met 10 van dit jaar zijn:

1. Bohemian Rhapsody - Queen (-)

2. Hotel California - Eagles (-)

3. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (-)

4. Piano Man - Billy Joel (-)

5. Child In Time - Deep Purple (-)

6. Black - Pearl Jam (10)

7. Wish You Were Here - Pink Floyd (9)

8. Fix You - Coldplay (11)

9. Avond - Boudewijn de Groot (6)

10. November Rain - Guns N' Roses (17)
#3323755
KarenH schreef:
Yeah, One More Light van Linking Park staat erin!!! De rest van mijn vrije keuze niet, maar dat had ik niet verwacht.
De andere dingen heb ik niet gecheckt.
Ik denk omdat de zanger dit jaar is overleden ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
#3323773
pearlsofpassion schreef:Is de zanger van Linkin Park overleden? :o
Die was toch helemaal niet oud? :(
Ja, paar maand terug op de dag dat nieuwe single uitkwam..... leed al jarenlang aan depressies :(
Daarom staat in the end ook in de top 10 van de stemmers onder de 30.
#3325879
Vandaag alweer de laatste dag, gaat toch altijd snel voorbij maar altijd weer genieten :)
Ook alleen in de top2000 dat Metallica wordt opgevolgd door het dorp ;D

Vl kwam net volume omhoog zetten omdat hij tijdens het eten koken niets hoort ;D
#3325887
dinky89 schreef:Vandaag alweer de laatste dag, gaat toch altijd snel voorbij maar altijd weer genieten :)
Ook alleen in de top2000 dat Metallica wordt opgevolgd door het dorp ;D

Vl kwam net volume omhoog zetten omdat hij tijdens het eten koken niets hoort ;D
Heerlijk he? Geweldig die tegenstellingen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door