Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3323457
Men pakt de auto met hond en rijdt door de sneeuw naar de velden. Daar haalt men de hond uit de auto voor een lekkere sneeuwwandeling. De hond is tenslotte dol op sneeuw. De hond komt uit de auto en krijgt meteen sneeuw en wind in haar snuitje. Dat vindt ze minder. Na een kwartiertje wandelen draait hond om en loopt weer richting auto. Ok dan we gaan wel weer terug naar huis......
Hond is blij dat ze weer thuis is waar het warm en vooral droog is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Zuzanna
#3323458
hannabelgje schreef:Men pakt de auto met hond en rijdt door de sneeuw naar de velden. Daar haalt men de hond uit de auto voor een lekkere sneeuwwandeling. De hond is tenslotte dol op sneeuw. De hond komt uit de auto en krijgt meteen sneeuw en wind in haar snuitje. Dat vindt ze minder. Na een kwartiertje wandelen draait hond om en loopt weer richting auto. Ok dan we gaan wel weer terug naar huis......
Hond is blij dat ze weer thuis is waar het warm en vooral droog is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ach, goed geprobeerd! Ik zit ook liever binnen tothet stopt met sneeuwen hoor. Als het spul er eenmaal ligt is het leuk, maar tot die tijd... :cold:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3323461
Hahaha! Herkenbaar. Alleen heb ik niet eens de auto gepakt. Hond koos de kortste weg voor het ochtendrondje in het durp. Ik vond het prima. ;D

Klaag: de verwarming in de auto aan de passagierskant is kapot. Dat dacht ik al eerder, want als meneer reed had hij warme voeten en ik niet. ::) Was gisteren niet echt lekker, toen we ruim vijf uur in de auto zaten vanwege hevige sneeuwval onderweg. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323471
Van ons goede meubelkast is de glasplaat gesneuveld hij het verplaatsen >:( :'(
Hopelijk valt iets voor te regelen :-\
Viel ook niet mee altijd een trapje op via buiten naar garage met zware meubels in de sneeuw zodat de wieltjes die we hadden op een gegeven moment bleven steken. ::) en toen bam...
Grrr had wel een betere dag uit kunnen kiezen voor die sneeuw. Positieve noot Fozzy en Oli hebben er wel flink door gespeeld met elkaar. Maar dat hoort hier niet thuis he :biggrin2:
Door hannabelgje
#3323552
Vandaag is een puppy van het nest waar ik vorig jaar aan heb mogen snuffelen ingeslapen met een agressieve hersentumor. Amper 14 maanden oud. Zijn baasjes zijn zo verdrietig. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3323566
Vandaag tussen 19:00 en 21:00 zou Appie komen. Om 20:30 een SMS: het wordt rond 22:15. Had verwacht dat ze sowieso niet zouden komen dus blij verrast.
Rond 22:30 nog niks. In de app staat nu dat het rond 23:00 komt. Omdat ik me bijna niet kan voorstellen dat ze echt nu nog komen ook nog even op Facebook en naar m'n mail gekeken. Maar geen mededeling te vinden.
23:20 nog geen Appie te zien. In de app staat inmiddels bezorging tussen 0:05 en 0:20. Dat kan toch niet???

Geen mail, geen bericht in de app, niets op Facebook. En dan staat er op de site ineens 1 regeltje: bezorging is gestaakt.

Echt dat ze niet komen snap ik, dat ik nu zelf boodschappen moet doen is balen maar komt wel goed. Maar hoe kan t dat je als bedrijf zo slecht communiceert?
Gebruikersavatar
Door cath
#3323700
hannabelgje schreef:Vandaag is een puppy van het nest waar ik vorig jaar aan heb mogen snuffelen ingeslapen met een agressieve hersentumor. Amper 14 maanden oud. Zijn baasjes zijn zo verdrietig. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Pfff zó triest
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3323778
CindyMayella schreef:Morgen weer een operatie..... Ging allemaal goed, afgelopen maanden, maar sinds september weer 2x een gaatje erin... uiteindelijk goed gekomen, maar dr bleef troep via een gaatje (soms 2) uit mn buik komen.... hele erge ontsteking gehad en nu blijkt er een fistel aan mn darm te zitten..... wilde uitstellen tot januari, maar is nu zo erg, dat arts er spoed achter heeft gezet.... hopelijk gaat dit wel goed en hoef ik niet na 6 dagen terug voor een spoedoperatie.....
Even een quote, want ik ben benieuwd hoe het nu met je is!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3323791
Thanks voor het vragen ;) .... operatie was in eerste instantie goed gegaan.... alleen al mn eten en drinken bleef in mn maag hangen omdat mn darmen te lang niets hadden gedaan :-\ ..... chirurg twijfelde na 3 dagen of datgene wat uit de wond kwam, wondvocht was of darminhoud..... dus scan gehad en binnen een uur lag ik weer op de operatietafel..... pfffff..... 2 drains uit mn buik en wat minder hechtingen zodat het vocht niet kon ophopen..... niet te spreken over alle medicatie:morfine, plaspillen, ab kuren, paracetamol, pillen tegen de misselijkheid en vooral opnieuw leren eten en drinken terwijl je geen honger en dorst hebt....
Dinsdagochtend had ik de laatste ab kuur, dus eind van de middag lag ik thuis op mn eigen bank..... het gaat met pieken en dalen... ik eet in ieder geval wel weer iets, al is het een babyportie..... slapen gaat ook nog niet echt, kan eigenlijk alleen maar op mn rug liggen...... maar goed..... ben blij thuis te zijn, naar dit is ook niets :-\ ..... hopelijk tegen kerst weer een beetje op de been (als ik het zh mag geloven, mag ik 6 weken niets doen, niet eens autorijden :-[ )... wordt nog wat :'(
Door Zuzanna
#3323792
CindyMayella schreef:Thanks voor het vragen ;) .... operatie was in eerste instantie goed gegaan.... alleen al mn eten en drinken bleef in mn maag hangen omdat mn darmen te lang niets hadden gedaan :-\ ..... chirurg twijfelde na 3 dagen of datgene wat uit de wond kwam, wondvocht was of darminhoud..... dus scan gehad en binnen een uur lag ik weer op de operatietafel..... pfffff..... 2 drains uit mn buik en wat minder hechtingen zodat het vocht niet kon ophopen..... niet te spreken over alle medicatie:morfine, plaspillen, ab kuren, paracetamol, pillen tegen de misselijkheid en vooral opnieuw leren eten en drinken terwijl je geen honger en dorst hebt....
Dinsdagochtend had ik de laatste ab kuur, dus eind van de middag lag ik thuis op mn eigen bank..... het gaat met pieken en dalen... ik eet in ieder geval wel weer iets, al is het een babyportie..... slapen gaat ook nog niet echt, kan eigenlijk alleen maar op mn rug liggen...... maar goed..... ben blij thuis te zijn, naar dit is ook niets :-\ ..... hopelijk tegen kerst weer een beetje op de been (als ik het zh mag geloven, mag ik 6 weken niets doen, niet eens autorijden :-[ )... wordt nog wat :'(

:bigarmhug:
Ik geloof dat jij deze wel kunt gebruiken!
Sterkte, rust goed uit en veel beterschap!

Edit: ik wil toch mijn eigen klaag ook even kwijt, ook al valt hij in het niet bij die van cindy.
Ik heb een koortslip maar ben mijn zalfje kwijt, ben flink verkouden en mijn stem kwijt aan het raken, ben grieperig aan het worden, en vriendlief zit in een winterdip en is niet te genieten.
Ik streep de dagen af tot we vrij zijn, probeer het iedereen zo fijn mogelijk te maken en zet mezelf daarbij op de laatste plek maar mijn vriend is helemaal grumpy omdat hij zaterdag moet werken en ik zondag weg ben naar de kerstmarkt. Ik heb daar zin in, maar zijn humeur werpt wel een schaduw op de voorpret. Hij lijkt ook niet vrolijk te wíllen zijn.

Volgens mij zijn we aan vakantie toe.
Door eelke
#3323793
CindyMayella schreef:Thanks voor het vragen ;) .... operatie was in eerste instantie goed gegaan.... alleen al mn eten en drinken bleef in mn maag hangen omdat mn darmen te lang niets hadden gedaan :-\ ..... chirurg twijfelde na 3 dagen of datgene wat uit de wond kwam, wondvocht was of darminhoud..... dus scan gehad en binnen een uur lag ik weer op de operatietafel..... pfffff..... 2 drains uit mn buik en wat minder hechtingen zodat het vocht niet kon ophopen..... niet te spreken over alle medicatie:morfine, plaspillen, ab kuren, paracetamol, pillen tegen de misselijkheid en vooral opnieuw leren eten en drinken terwijl je geen honger en dorst hebt....
Dinsdagochtend had ik de laatste ab kuur, dus eind van de middag lag ik thuis op mn eigen bank..... het gaat met pieken en dalen... ik eet in ieder geval wel weer iets, al is het een babyportie..... slapen gaat ook nog niet echt, kan eigenlijk alleen maar op mn rug liggen...... maar goed..... ben blij thuis te zijn, naar dit is ook niets :-\ ..... hopelijk tegen kerst weer een beetje op de been (als ik het zh mag geloven, mag ik 6 weken niets doen, niet eens autorijden :-[ )... wordt nog wat :'(

Jeetje, dat klinkt niet als een lolletje. Veel beterschap! Is alles een beetje goed voor je geregeld verder?
Door - pien -
#3323794
CindyMayella schreef:Thanks voor het vragen ;) .... operatie was in eerste instantie goed gegaan.... alleen al mn eten en drinken bleef in mn maag hangen omdat mn darmen te lang niets hadden gedaan :-\ ..... chirurg twijfelde na 3 dagen of datgene wat uit de wond kwam, wondvocht was of darminhoud..... dus scan gehad en binnen een uur lag ik weer op de operatietafel..... pfffff..... 2 drains uit mn buik en wat minder hechtingen zodat het vocht niet kon ophopen..... niet te spreken over alle medicatie:morfine, plaspillen, ab kuren, paracetamol, pillen tegen de misselijkheid en vooral opnieuw leren eten en drinken terwijl je geen honger en dorst hebt....
Dinsdagochtend had ik de laatste ab kuur, dus eind van de middag lag ik thuis op mn eigen bank..... het gaat met pieken en dalen... ik eet in ieder geval wel weer iets, al is het een babyportie..... slapen gaat ook nog niet echt, kan eigenlijk alleen maar op mn rug liggen...... maar goed..... ben blij thuis te zijn, naar dit is ook niets :-\ ..... hopelijk tegen kerst weer een beetje op de been (als ik het zh mag geloven, mag ik 6 weken niets doen, niet eens autorijden :-[ )... wordt nog wat :'(
Voor jou : :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Mijn klaagje: heb ik de bestelling in de vriezer weten te proppen, ben ik heul blij dat alles past, zijn er nog 5 kilo kipvleugels die ontdooid en geportioneerd moeten worden én in de vriezer dus dat gaat níet passen....dat wordt nog meer passen en meten en o, de boerenkool die er nog in ligt (echt een groot pakket, nog aan de stelen) misschien aan de buurvrouw doneren :biggrin2: Vrijdag zit er al weer nieuwe boerenkool in de tas en meneer pien is er niet zo dol op ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323803
Hopelijk gaat het herstel nu dan verder wel voorspoedig CindyMayella :bigarmhug:

Eigen klaagje: Moe zijn omdat VL gisteren kerstborrel had en om middernacht nog niet thuis was waardoor ik slecht heb geslapen. Dat schoonmoeder morgen uitslag krijgt van longpunctie werkt ook niet echt mee qua concentratie :-X
Door Too
#3323841
:bigarmhug: :bigarmhug:
Voor Cindy, het zit je echt niet mee he.


Sporten ... grrrrr,
al die onderdelen waren echt nog zo goed als nieuw
en nu... super zere knieën er moet zelfs een fysio aan te pas komen >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door