In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door enya13
#3319807
ik krijg steeds een mailbox vol updates van topics waar ik mij beslist niet op geabonneerd heb. als ik die hele lijst wil afmelden, krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden bij het afzeggen van het abonnement. hoe kom ik van die ongewenste abonnementen af?
Door enya13
#3319808
Informatie
Er is een fout opgetreden tijdens het stopzetten van het abonnement.

Terug naar laatst bezochte forum





mijn mailbox zit vol met die updates op topics. ik krijg bovenstaand bericht als ik mij af wil melden. balen!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3319851
enya13 schreef:ik krijg steeds een mailbox vol updates van topics waar ik mij beslist niet op geabonneerd heb. als ik die hele lijst wil afmelden, krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden bij het afzeggen van het abonnement. hoe kom ik van die ongewenste abonnementen af?
Heb je in het gebruikerspaneel je forum voorkeuren al gecheckt?
Daar kun je sowieso aangeven wanneer je wel en geen email wil ontvangen.

Edit: als je tapatalk gebruikt check daar dan ook de instellingen. Vooral bij een update staan soms ineens alle voorkeuren ingeschakeld.
Door enya13
#3319905
heb alleen een pc en nog nooit al die meldingen gehad. ook niks aangepast of veranderd.
vandaag weer een waslijst in de mailbox en weer die foutmeldingen als ik mij af wil melden van die abonnementen op topics.
hopelijk kan iemand mij helpen want dit schiet niet op zo.
Door Lizzy
#3319920
pluk schreef:Heb je in het gebruikerspaneel je forum voorkeuren al gecheckt?
Daar kun je sowieso aangeven wanneer je wel en geen email wil ontvangen.
Heb je dit gecontroleerd Enya13?
Door enya13
#3320022
niks werkt!
krijg alleen maar onderstaand bericht te zien.
wordt er gek van, wat een puinhoop!
Informatie
Er is een fout opgetreden tijdens het stopzetten van het abonnement.

Terug naar laatst bezochte forum.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3320025
enya13 schreef:niks werkt!
krijg alleen maar onderstaand bericht te zien.
wordt er gek van, wat een puinhoop!
Informatie
Er is een fout opgetreden tijdens het stopzetten van het abonnement.

Terug naar laatst bezochte forum.
Dus het lukt ook niet om je email notificaties helemaal uit te zetten in je profiel?
Door Lizzy
#3320039
enya13 schreef:niks werkt!
krijg alleen maar onderstaand bericht te zien.
wordt er gek van, wat een puinhoop!
Informatie
Er is een fout opgetreden tijdens het stopzetten van het abonnement.

Terug naar laatst bezochte forum.
Zal ik eens in je profiel kijken? Moet je me wel je wachtwoord sturen.... (kun je daarna altijd weer veranderen).
Door Admin
#3320066
enya13 schreef:ik krijg steeds een mailbox vol updates van topics waar ik mij beslist niet op geabonneerd heb. als ik die hele lijst wil afmelden, krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden bij het afzeggen van het abonnement. hoe kom ik van die ongewenste abonnementen af?
Oeps. Ik had dit bericht niet gezien. Ik heb nu alle notificaties bij jou weggegooid. Als er topics zijn die je wel wil volgen dan moet je die dus weer even aanzetten. Ga ook even rechts bovenin naar Notificaties, Instellingen en kijk of je de notificaties goed hebt ingesteld die je wil ontvangen.
Door enya13
#3320120
er waren toch weer 7 notificaties.
de email voorkeuren staan op citaat en priveberichten, verder niks.
toch komen er van die andere meldingen binnen.
elk topic dat ik lees stuurt meldingen via email terwijl dat dus echt niet aangevinkt staat.
heb ik ook nooit eerder gehad. abonnementen uitzetten geeft foutmeldingen, vreemd!
hopelijk ben ik er nu van af.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door